24 Mayıs 2013 Cuma

0

2013 AmfAR Kırmızı Halı

    Cannes Film Festivali tüm hızıyla devam ederken geçtiğimiz gün amfAR yararına yapılan gecede ünlülerin şıklık yarışı da göz kamaştırdı. Gecede en çok tercih edilen tasarımcı Roberto Cavalli olurken, en çok tercih edilen renk beyazdı. Benim için gecenin en şık kadınları; Sharon Stone, Rosie Huntington ve İrina Shayk oldu. Bakalım gecede sizin favorileriniz hangi isimler olacak. 



Rosie Huntington Christian Dior beyaz elbisesinin içinde oldukça zarif ve elegan görünüyordu. Bence geceye katılan en şık isimlerden de birisiydi. 

Milla Jojovich' in işlemeli nude Valentino elbisesinin derin göğüs dekoltesini sevsem de, eteklerini çok abartılı buldum.

Bana göre gecenin en şık ve zarif kadını yine beyaz giymeyi tercih eden Sharon Stone'du. Stone' un vücuduna oturan Roberto Cavalli elbisesi, saçı, takıları ve makyajı kusursuzdu.

Joan Smalls' un Givenchy imzalı transparan etek uçları işlemeli elbisesinin etek ucu detaylarını sevdim ancak, üst kısmını oldukça sıkıcı kasvetli buldum.

Olivia Palermo' nun tarzını genel anlamda oldukça soft ve elegan bulurum ancak bu defa kendisine hiç yakıştıramadığım bir elbise ile kırmızı halıda yürüdü. Roberto Cavalli imzalı elbisenin fazlaca detayları olduğunu düşünüyorum.

Jesssica Chaastain' in beyaz tenine kesinlikle bordo çok yakışmış. Ancak, Saint Laurent' e ait elbisenin modelini kesinlikle beğenmedim.

Petra Nemcova' nın Elie Saab imzalı elbisesi, diğer tüm Saab elbiseleri gibi zerafeti koruyor. Ancak yeterince ışıltı ve işlemeleri olan elbiseyi uzun kolyeyle tamamlamak büyük hata olmuş.

Bu yılın önde gelen trendlerinden cut-out bir elbise giymeyi tercih eden Karolina Kurkova gecenin şık kadınlarından birisiydi. Siyah elbisesinin markası ise, Roberto Cavalli.

Alessandra Ambrosio' nun derin göğüs dekolteli nude renkli elbisesi Zuhair Murad imzası taşıyor. Elbisenin bel kısmındaki işlemelerini sevsem de genel olarak bayıldığımı söyleyemeyeceğim.

Heidi Klum' un kırmızı halı tercihleri oldukça farklı oluyor. Bazen gecenin en şık kadını olacak kadar iyi bulurken bazen tam anlamıyla hayal kırıklığı yaşatıyor. Bu defa da Marchesa elbisesi ile kesinlikle hayal kırıklığı yarattı.

Anna Dello Russo' nun Balenciaga imzalı etek ve üst takımını podyumdayken de çok beğenmiştim. Ama Anna' nın üstünde sevemedim. Belki de saçından ve makyajından kaynaklanıyor.

Dita Von Teese her zamanki tarzından ödün vermeyerek Ulyana Sergeenko imzalı bel hattını vurgulayan siyah bir midi elbise giymeyi tercih etmiş.

Kylie Minogue ve Roberto Cavalli elbisesi bana göre gecenin en kötü tercihlerinden birisi olmuş.

Gecenin en şık ve göz dolduran kadınlarından birisi de şüphesiz İrina Shayk oldu. Elie Saab imzalı pembe elbisesi, saçı ve makyajıyla oldukça şıktı.
Louise Roe ve desenli elbisesi Pearl By Randa Salamoun imzası taşıyordu. Elbisenin desenlerini kendisine yakıştırdım.

Zhang Ziyi' nin Giambattista Valli tasarımı elbisesinin desenler ve tüller dolayısıyla gözü oldukça yorduğunu düşünüyorum. 

Olga Stepanenko' nun sezonun modasına uygun siyah-beyaz çizgili elbisesini kesinlikle çok beğendim. Elbise bir Oscar De La Renta tasarımı.

Liberty Ross' un Balmain imzalı kokteyl elbisesinin etek kısmını çok beğensem de üstü konusunda kararsızım.

İzabel Goulart muhteşem renkte ve modelde bir Elie Saab tasarımı giymiş ancak, o kolyeyle elbiseyi buluşturarak büyük bir hata yaptığını düşünüyorum.

Goldie Hawn' nun rengine bayıldığım gerisi hakkında ise yorum yapamayacağım elbisesi, Halston Heritage.

Rosario Dawson' ın oldukça sade siyah elbisesi Vionnet imzası taşıyor.

Audrey Tautou' nun Lanvin kokteyl elbisesi fiziğine ve tarzına oldukça uygun olduğu için gayet şık göründüğünü düşünüyorum.

Stacy Keibler' in özellikle göğüs bölümündeki kurdela detayını çok sevdiğim fakat rengini beğenmediği elbisesi, Zac Posen tasarımı.

Kendi Couture koleksiyonundan bir elbise giymeyi tercih eden Ulyana Sergeenko' nun tarzını yansıtan bir elbise tercih ettiğini düşünüyorum.

Afef Jnifen' in Valentino imzalı elbisesinin desenlerini çok sevsem de biraz sıkıcı buldum.
     Kaynak:becauseiamfabalous.com

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top