31 Mayıs 2013 Cuma

0

Eminönü / Tahtakale / Kapalı Çarşı


Yine bir Tahtakale gezi macerası ile karşınızdayız.
Hem ziyaret hem ticaret diyelim :)
Bugün yine çok sıcak hava, saat 10 da Eminönü'nde idim. 
Bir yandan işlerimi halledip bir yandan da ilgimi çekenleri fotoğrafladım.

Her zamanki gibi kalabalıktı;




Kurukahveci Mehmet Efendi'den kahve almak için yine kuyruğa girmek gerekiyordu. 

English Home ve Linens mağazalarına uğradım. 
Next Accessoriez'ten tokalar aldım, hem kendime hem Badem'e.



 

Hepsi çok güzel de, benim aldıklarım burada: 



Bu bıçaklara da bayıldım;








Bademin biten Sebamed şampuanı ve benim ihtiyacım olan Çam Terebentin esansım
Çam Terebentin kullanıyor musunuz?
Ben çok severim. Şampuana katılan birkaç damla nasıl ferahlatıveriyor, saçları da uzatması cabası ;)




Peki ya Namlı, Namlı'ya uğramadan olur mu?





İşte bu Eminönü / Tahtakale / Kapalı Çarşı turunun bombası, etiketi görünce epey güldüm
Kahve önünde, köşe başlarında Türk gencinin ihtiyacı

SALLAMA ZİNCİRİ





bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top