29 Mayıs 2013 Çarşamba

0

Peanut butter & jelly & bir kaç şey..

Akşam yemeğinden bildiriyorum. En sevdiklerimi tepsiye dizdim. Günün en keyifli saati başladı. 


Diş tellerimden kurtuldum. 1 yıllık çileye değdi doğrusu. Ortodontiyi erteleyenler varsa aranızda biran önce aradan çıkarın kurtulun derim. Korkulacak birşey yok. Estetik olarak kaygılarınız olabilir, motive olunca bir süre sonra resimlerde bile tellerinizi göstere göstere poz vermeye başlıyorsunuz. 

İstanbul'a taşındım. Henüz yorum yapmak için çok erken. En süper tarafı evimi kendi zevkime göre dekore edebilmek oldu. Acele etmeden uzun uzuuuun dolaşıp, eşelenip keyfime rahatıma uygun parçalar seçtim. Akşam olunca insanın evine adeta koşarak gelmek istemesi, evinde rahat etmesi büyük nimet! 

Ve spor! Meğer ne faydalı bir aktiviteymiş. Yıllarca neden DÜZENLİ spordan mahrum etmişim kendimi? Kronik yorgunluklarım, uyku sorunlarım sona erdi. Görünüş, beden sağlığı bir yana ruhunuz için lütfen spora günde 30 dk bile olsa zaman ayırın. Hiç birşey yapamıyorsanız 30 dk tempolu yürüyün kafanızı dağıtın. 

İşte böyle.. Ben yemeğimi bitirdim. Müsadenizle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top