28 Mayıs 2013 Salı

0

Quick Outfit Post # 2 : I Wanna Sail Away



Herkese merhaba,

Pazardan kalma bir kıyafet postu sizlerle. Pazar pikniklerinin konsepti hiç şüphesiz; rahatlık. Ben de o nedenle jean tercih ettim. Sonra baktım lacivertler pek bir hoş gözüktü gözüme dedim ki iyisi mi bayıldığım 'marine' stiline selam göndereyim:) Öyle de yaptım. Gören de beni pikniğe gidiyor değil de denizlere açılacak sanır;) Şaka bir yana, bu üç renge hayran olduğumdan mıdır nedir, bence güzel oldu;)

Beğendiniz mi? Sevgiler.





Tişört/Tee: Zara
Jeans: Promod
Ayakkabılar/Shoes:  Clowes (Gift from Portugal)
Yüzük/Ring: Atlas Pasajı/ Local Shop
Arm Party: 1.Büyük taşlı olan hediye/ The one with big stones Gift from Afghanistan, 
                                    2. Gri minik taşlı olan/ The one with little grey sparkling stones Twice as Nice
                                             Gü-neş gözlüğü/ Sunnies: Ray - Ban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top