29 Haziran 2013 Cumartesi

0

2 Gün 1 Eskişehir

Sonunda Eskişehir! 6 yıl aradan sonra okuluma gittim. Gezilecek görülecek ziyaret edilecek o kadar çok kişi vardı ki uğrayamadıklarım için tekrar özür dilerim. Telafi turu yapılacaktır :) 


İlk olarak sebebi ziyaretimiz kep törenine gitmemizdi. Sabahın köründe yollara düştük. Ben daha yola çıkarken -eşimin daha önce Eskişehir'e gitmemiş olmasından dolayı- gidilecek yerlerin planını yapmaya başladım fakat hem yol yorgunluğu hem de çok sıcak olmasından ötürü gündüz gezileri biraz aksadı.  Her adımımda değişen sokakları, binaları gördükte eskiden buralar böyle değildi cümleleri bol bol döküldü ağzımdan. Sanırsınız 40 yıl geçti de aradan öyle konuşuyorum :) Ama gerçekten biz Eskişehir'in hep inşaatını çektik, keyfini şimdikiler sürüyor. 


İlk iş olarak okuldan arkadaşımın butiğini ziyaret ettim. Butikle ilgili yazıyı bundan sonra yazacağım. (burada) Ama arkadaşım çok güzel işlere imza atıyor. Eskişehir'e yolunuz düştüğünde uğrayın derim! Akabinde okuluma uğradım. Girişte mezunlar için hazırlanan bir bölüm var ki o kadar ince düşünülmüş ki. Bilsem de yapıldığını görünce yine de pek bir mutlu oldum :)



Okuluma uğradığımda ise en merak ettiğim kep töreninde Gezi ile ilgili nelerle karşılaşacağım merakıydı ki girer girmez hazırlanan yazıları gördüm. Okulumla bir kez daha gurur duydum. Kep töreninden önce okulda toplanma pilav günü vs derken gün bitti. Ama kampüsümde kahvemi de içtim turumu da attım özlem de giderdim. 

Yetmedi ama olsun... Geri geleceğim Eskişehir....


tecavüzesessizkalma!


Medya şimdi daha fazla kork! Çapulcu İletişim mezun oluyor!

Fikri olanlara müdahale aracı!

Eskişehir'in meşhur suyu. Orada içmeyi bırakın alıp eve getirdim :)










Pantolon: Koton 
Üst: Zara 
Kolye: Pinko 
Ayakkabı: Nine West 
Çanta: Koton 
Bileklik: Asayra Design by Meral Saatçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top