30 Haziran 2013 Pazar

0

Gideceğim tek yer havaalanı...



Çünkü bana da lazım yeni yaşam alanı, diyerek sözü açmak istiyorum. Kumsala uzanmamışım, güneş de damlamıyor içime ama tatildeyim;) Hem eğitim hem de dinlenme amacıyla yaklaşık 20 gün Be-Ne-Lüx civarında olacağım. 

Instagramdan ve Twitter'dan seyahat detaylarımı, pozlarımı vs paylaşıyorum, sizler de hilalsblog hesabını takibe alarak an be an yaşadıklarıma tanık olabilirsiniz. Peki ben seyahatte  neler yaşamışım, bir de onlara göz atalım;)


Sabahın 5'i, Ankara Esenboğa'da bavullarımı teslim etmeden önce tepeden moda çekimi;)


Kemerlerimizi sıkı sıkı bağlıyoruz, renk uyumuna da dikkat ediyoruz:P


Ankara yeni güne uyanırken, erken kalkan ben çoktan yol almışım bile;) 


Kazınan mideme sandviç, mini salata ve vanilyalı kek. Hem de piknik sepetinde;)


Sana da günaydın İstanbul. Binbir renginle bu sabah gene çok güzelsin...


Havaalanlarının favori yeri;)


Yes, indeed;)


Bayıldığım Ferrero Rocher çikolata standını sizler için fotoğrafladım.


Bunlar da birbirinden sevimli mor ineklerden oluşan bir kolaj...


Yeniden uçağa binmek ve yeni tatlara kanat açmak;)

 
Bulutlar tablo misali uzanıyor sonsuz mavilikte...


Şimdilik bu kadar. Detaylı postlar yakında arkadaşlar. Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top