28 Haziran 2013 Cuma

0

kahvaltı daveti sofrası ve pastırma çanağında ıspanaklı yumurta

 
kahvaltı davet sofrası
 
Çok cici bir arkadaş grubumu kahvaltıda ağırladığım davet sofram. Hep söylüyorum kahvaltı davetleri için hazırlanmak bana çok zor geliyor neler yapacağıma bir türlü karar veremiyorum yine çok zorlandığım bir sofra :) Umarım beğenir ve fikir edinirsiniz :)
Sofram da
peynirli börek
domates soslu patlıcan kızartması
yağlı çökelek salatası
pastırma çanaklı ıspanaklı yumurta
zeytin ezmeli poğaça
yeşillik, paprika, domates salatalık
peynir tabağı
ve kahvaltılıklar
 
pastırma çanağında ıspanaklı yumurta
 
yarım kilo ıspanak yaprağı
yarım demet taze soğan
2-3 tane taze sarımsak
karabiber
tuz
3-4 yemek kaşığı zeytin yağ
pastırma
 
Ispanağı doğrayın tavaya kıyılmış taze soğanı ve sarımsağı alarak zeytin yağında soteleyin. 3-4 dilim doğranmış pastırmayı ekleyin karıştırın. Ispanağı ekleyin tuz karabiberle tatlandırın. Muffin kalıbını tek tek yağlayın  pastırmaları kaplayacak şekilde yerleştirin içine ıspanak karışımından koyun yumurtaları ıspanağın üzerine kırın tuz ve karabiber serperek 220C  fırında yumurtaları pişirin.
(ben yumurtaların beyazını kullanmadım direk sarısını ekledim)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top