29 Haziran 2013 Cumartesi

0

Nug Boutique | Eskişehir |


Bir önceki yazımda bahsetmiştim Eskişehir'e gittiğimi (burada). Gitmişken de arkadaşımın butiğine uğradım. Baskın basanındır diyerek ellerimde çiçekler kapısını çaldım :)


Benden bir sonraki dönemde mezun olan Nihan, Eskişehir'li. Yani Anadolu Üniversitesi Moda Tasarımı mezunu. Bu sebeple de butiğini Eskişehir'de açtı ki zaten şehrin buna ihtiyacı vardı. Bir yandan koleksiyon hazırlarken hem özel siparişleri alıyor hem de stil danışmanlığı yapıyor. Ben de sizlerle bu güzel ofisi ve arkadaşımın yapmış olduğu işleri paylaşmadan Eskişehir notlarına son veremezdim. 


Kanatlı AVM'nin karşısında bulunan butiğinde telefonlar bir an susmuyor. Ki ben ziyaretimi Cumartesi yaptım. Eğer şehir dışından ulaşmak isterseniz de iletişim adresleri aşağıda. Eskişehirliler için büyük şans olan Nihan, eminim çok daha güzel işlere imza atacak ve ben de buradan onunla gururla bahsedeceğim :) 

https://www.facebook.com/NihanUzunkol






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top