28 Haziran 2013 Cuma

0

NYX Tea Rose Ruj..

NYX markasının daha önce allığını tanıtmıştım size, okumak için TIK TIK. Allıkları cidden ama cidden çok başarılı.. Pigmentasyonu çok iyi bir kere, rengini çok güzel veriyor..Renkler de muhteşem zaten.. Allığından bu kadar memnun kalınca rujunu da denemek istedim. Ne yalan söyleyeyim ruju beni hayal kırıklığına uğrattı biraz.. Renkleri çok güzel evet ama bir rujda en önemli şeylerden biri olan dudakları nemli tutabilme özelliği yok maalesef.. Şöyle ki ruju sürüyorum, 1 saat sonra falan aynaya baktığımda dudak kenarlarında birikme yaptığını görüyorum maalesef.. Benim rujlarda en çok hoşuma giden şey dudakları sürekli nemli tutması, çok önemli..Bir de yapısı çok güzel değil, hani kötü rujlar olur ya dudağa sürüldüğünde çok yapay durur, dudakla bütünleşmez, hah işte onlara benziyor biraz.. Rengi çok güzel aslında gül kurusu ile pembe arasında çok tatlı bir renk, keşke yapısı da rengi kadar başarılı olsaydı.. Ben bu ruju Beautyjoint sitesinden aldım, belki göz atmak istersiniz.. Ama size tavsiyem rujlarını değil de diğer ürünlerini deneyin.. İlerleyin zamanlarda birkaç ürününü daha tanıtacağım size.. Onlar çok daha güzel emin olun..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top