29 Temmuz 2013 Pazartesi

0

Essence Sun Club Allover Shimmer

Essence'in yeni ürünlerinin ülkemize geldiğini başka bloglardan duymuşsunuzdur.Allover shimmer lar en popülerden sanırım :D
Ben İçerenköy Gratis'ten yeni ürünlerden birşeyler aldım.İlk gördüğümde Allover shimmlerın sadece 02 numaralı koyu tenliler için olan miami heat rengi vardı ve dayanamyıp aldım.Hatta bir sabah işe giderken kendisi ile kendimi maymuna çevirdim.Tabiki bu benim hatam.


Açık tenliler için olan 01 ibiza sunı daha sonra görüp aldım.Bunu henüz denemedim.


Bu ürünler yüz,göz ve vücut için kullanılabiliyor.Koyu renk olanı far olarak kullanmayı düşünüyorum.


Her ikisi de altışar renkten oluşuyor.Renkle tek tek far olarak kullanılabilir.Yüze uygularken mecburen karıştımak gerekiyor.



Gördüğünüz renkler karıştırılmış halleri.Çok çok pigmentliler.Açık tenliler için olan bile gayet koyu bir renk.İkisinin arasında karıştırınca pek fark yok.Çok dikkatli kullanmak gerekiyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top