30 Temmuz 2013 Salı

0

Kahve dünyası neşeli dondurmalar


Kahve Dünyası, yine süper yeniliklerle beni mutlu ediyor :)
Her daim türk kahvesi tercih ettiğim mekanda badem için nefis bir dondurma standı gördük. Forum İstanbul şubesi ile bize iyice yaklaşan Kahve Dünyası'ndan bir de bizim sokakta şube açmasını bekliyorum :)))
Mekan, lezzet, kahve, sunum her şeyi beğenen ben şimdi de dondurmalarına müptela oldum.

Sunumları ne kadar cici değil mi?
Hem de esaslı bir dondurma keçi sütünden, gerçek salep ile katkısız ve günlük olarak üretiliyormuş. Tadından belli ama güzel lezzet :)
Bir de neşeli dondurmalar var, 6 farklı seçenek arasından seçim yapıyorsunuz.

Çikolataları zaten nefis, makaronları da burada yeni gördüm, yaptıklarını bilmiyordum...



Çocuk oyun alanı da geniş,  havadar.


İşte mekandan farklı görüntüler,
Gördüğüm en büyük Kahve Dünyası,
Görmenizi öneririm

Belki bir akşam karşılaşırız oralarda :))




bademlebuduk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top