30 Temmuz 2013 Salı

0

Karınca Design'dan eğlenceli tasarımlar


Orijinal fikirlerle üretilmiş, eğlenceli ve günlük yaşamı kolaylaştıran ürünlerle dikkat çeken Karinca Design 'dan alışveriş yapmak çok keyifli.



Ben bu defa kendimi düşündüm ve bayram tatili öncesi kendimi mutlu edecek bir kaç ürün seçtim.











Sıkıcı pasaportunuzu daha eğlenceli hale getirmek isteyenler için tasarlanmış bu pasaport kılıfları.


Benim favorim tabi ki Paris teması!









Aslında bu bir ilaç kutusu ama ben onu minik küpelerim ve yüzüklerim için kullanacağım.








Sürekli diğerleri ile karışan sıradan bavullardan şikayetçiyseniz bu sene tatile Karinca'nın rengarenk bavulları ile çıkın. Üstelik bu bavul sadece şık değil, aynı zamanda tekerlekli ve çekçekli tasarımı sayesinde hem kullanım kolaylığı da sağlıyor.










Fotoğrafa düşkün birisi için bu anahtarlık biçilmiş kaftan!


Benim olmalı :))








Paris temalı bu iPhone 5 kılıfını bir süredir kullanıyorum aslında.

Malzemesi oldukça kaliteli.

Benim çantamın olmazsa olmazı bu ara!!







Zarf temalı her şeyi mi sever insan!
Her şey mi güzel olur!

Bu iPad kılıfına bayıldım o yüzden...




Bu ürünler sadece Karınca Design'da!


İster kendiniz kullanın isterseniz hediyenizle sevdiklerinizin hayatını renklendirin.

www.karincadesign.com




Bu bir advertorial içeriktir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top