28 Ağustos 2013 Çarşamba

0

1. yıl çekilişim ♥ (KAPANDI)


Merhaba!

Bu yazı ben için çok ayrı; çünkü bugün 29 Ağustos.
Yani benim bloguma ilk yazımı yazdığım gün.

Blogumun doğum günü!
:)

"Yaşa. Sev. İnan" blog tam bir yaşına girdi!
Bu blog sayesinde çok tatlı kişilerle tanıştım, arkadaşlıklar kurdum.
Bunun için çok ama çok mutluyum.

Heyecanımı sizinle paylaşmak için de ilk çekilişimi yapıyorum!


Size sevdiğim ürünlerden oluşan bir paket hazırladım.
Bakalım ürünlerimiz nelermiş?


Bioderma H20
Artık bunun ne olduğunu bilmeyen yoktur. Ben yine de kısaca yazayım. Makyajınızı çıkartmak amacıyla kullanabileceğiniz bir ürün. Herkesin gözdesi.
Ayrıntılı yazıyı burada yazmıştım, mutlaka göz atın.



Dove Sabun
Yüz bakımımızın vazgeçilmezi olan Dove sabun, çekiliş paketimin üyelerinden.
Dove Exfoliating Cream Bar Dove Cream Bar''ın tüm özelliklerine sahip olmanın yanı sıra peeling etkisi de yapıyor.



 NYC Liquid Eyeliner
Kusursuz eyeliner çekmeniz için kolaylık sağlayan bu ürünü çok sevecekseniz.
Ve sevenleri de çok biliyorum.



Gratis'in ürünlerinden olan; Cettua T ve U Bölgesi için Gözenek Temizleyici Bant.
.


En sevdiğim ürünlerden birisi; Nivea Tazeleyici Nem Maskesi.
Cildinizi yoğun bir şekilde nemlendirip tazeliyor.
Haftada bir mutlaka yaptığım bakım ürünüdür.



Hediye etmekten en çok mutlu olduğum ürün;
Angie Vücut Spreyi.
Şekerimsi kokusu mükemmel. Bayıla bayıla kullanıyorum.
Watsons alışverişimden stokladıklarım arasındaydı.
Her zaman tavsiye ettiğim ve kullandığım bir vücut spreyi.



Umarım beğendiğiniz ürünler seçebilmişimdir.


Şimdi gelelim katılım şartlarına;

1. Yandaki "Bu siteye katılın" butonuna basarak blogumun izleyicisi olmalısınız.
İzleyici olmak için illa blogunuzun olması gerekmiyor.
Gmail hesabınız veya başka tercih edebileceğiniz bir hesapla oturum açarak da izleyici olabilirsiniz.

2. Bu yazıyı Twitter veya Facebook'ta paylaşmalısınız.
Paylaşımlarınızı lütfen "Herkese Açık" bir şekilde yapınız. Aksi taktirde kontrol edemediklerimi elemek durumunda kalacağım.

3. Son olarak adınızı, paylaşım  linkinizi, ve sizinle iletişime geçebileceğim bir mail adresini yorum olarak bırakmalısınız.


"Adsız" yorum bırakanlar, ikinci yorumu yazanlar elenecektir.
Kampanyacılar lütfen çekilişe katılmasın, çünkü bu çekiliş birbirine saygı gösteren kişiler arasında olacak.
Yurt dışına gönderim olmayacaktır.
Çekiliş, adil olması için Random.org'tan yapılacaktır.
Kargo bedeli bana ait.


Çekiliş 30 Eylül'de sona erecek.
Kazanan 1 Ekim'de ilan edilecek.
Gönderim 3 Ekim'de yapılacak.
(Aradaki 2 günde kazanan ile iletişime geçemezsem, yeni bir kazanan belirlenecek.)


Ayrıca,
Blogun yeni Twitter ve Facebook sayfası yayında!
Güncellemeler bu sayfalardan da paylaşılacaktır.
Instagram adresimden de takip edebilirsiniz.

Herhangi bir sorunuz için yasasevinanblog@hotmail.com'a mail atabilirsiniz.


İlk çekilişimde beni yalnız bırakmamanızı diliyorum.
Herkese bol şanslar!

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top