28 Ağustos 2013 Çarşamba

0

çekiliş no #4 sonuçlandı


Son çekilişimin talihlisi belirlenmiş durumda. çekiliş no #4 için tık tık 

Gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim. Özellikle katılım listesini hazırlarken yorumları tekrar okuma şansım oldu. Güzel yorumlarınız ve iltifatlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim. Çok memnun oldum.


Katılımın yoğun olmasından dolayı 696 katılım hakkı için listeyi hazırlamak kolay olmadı. Dün bütün gece listeyle uğraştım. 

1 asil talihli, 1 de yedek talihlimiz var.
Asil talihli yarın akşama kadar bana dönüş yapmazsa yedek talihli ile irtibata geçeceğim.


Kazanan: 
Mihriban Kakıcı




Merhaba,Mihriban ismiyle takipçinizim,bloglovin ve googleda takibe aldım(mihriban kakıcı),facebook ve twitterda takipteyim,çekilişi facebook ve twitterda duyurdum
https://twitter.com/MkakcKakc/status/360103138713280513
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=179452055566936&id=100005064273393
mkakc@yahoo.com

Mhriban Kakıcı tebrikler
Lütfen yarın akşama kadar iletişim bilgilerinizi bademlebuduk@gmail.com adresine gönderiniz

güle güle kullanın
sevgiler






devam eden instagram çekilişimiz için böyle buyurun :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top