31 Ağustos 2013 Cumartesi

0

#instafood 💛



(Kış gelsin artık.. gelsin ki böyle sıcak çorbalar,nefis ekmekler yiyelim. Dün hava biraz serinledi hemen moda girdim bile)


( Makarna konusunda çok hassasım, dışarıda yediğim hiç bir makarnayı beğenmiyor olmam bu yüzden! Kendim yapar kendim beğenir kendim yerim)


(Fırında kabak mücver. Nasıl tatlı, nasıl hafif! Ben yaptım oldu!)


(Big Chefs Tarabya'nın Pazar brunch'ında son öldürücü hamleyi yaptığım an bu andır! Hepsini tabiki bitiremedim)


(En sevdiğim balık barbun'dur. Öğle-alşam yerim. Barbun yoksa Tekir'le de idare ederim)


(Zevklerimizn farklılığı! Tabiki Light olan zevksiz bira benim)


(Burada amaç neymiş, hangi kafadaydım inanın hatırlamıyorum. Büyük ihtimalle dünyaları yediğimiz bir akşamın sabahında vicdan yaptım, suçlulukla bu kahvaltıyı hazırladım. Başka açıklaması olamaz )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top