30 Ağustos 2013 Cuma

0

Kalın Kaş Modası

             Bundan on yıl önceki kaşları düşünüyorum da, insanın kendine ettiği kötülüğü başka kimse yapmıyor herhalde:) İncecik, tükenmez kalemle çizilmiş gibi ve kavisli kaşlar bir kadının kendini çirkinleştirmesi için başlıca bir neden bence. Son yıllarda ise, çok kalın kaş modası gündemde biliyoruz. Eskiden kaşlarımızı aldırmak için ölürken, şimdilerde doğal olsun daha da kalın olsun diye türlü yollar deniyoruz. Kalın kaş akımının günümüzde en önemli temsilcilerinden biri, Cara Delevigne. Özellikle podyum dünyasında neredeyse tüm modeller bu akıma uyuyor.



                     Aslında ben de kalın kaşa bayılıyorum, ancak Cara Delevigne gibi çok kalın kaşları ancak renkli gözlü kadınlara yakıştırabiliyorum. Aksi halde, modernlikten uzak bir görünüme kavuşuluyor. Ne olursa olsun bu ara hepimizin kaşlarımızı biraz daha kalın göstermek için elinden geleni yaptığımız aşikar:)















görsel: pinterest



Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top