29 Ağustos 2013 Perşembe

0

mimlenmişim ki ben !!!

Sevgili kahvesevemeyen beni mimlemiş, bize de mime cevap vermek düşer,
ilk defa bir mim yazısı yazdığım için çok  heyecanlıyım, acemiyim. 
Ben kimim

1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Bademim benim mucizem.


2-Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Sarı kısa denim bir ceket, yıllar önce bir mağazada görmüştüm, alamamıştım, aradan 15 yıl geçti sanırım aynısını bulma şansım yok :) aşağıdaki fotoğraftakine benziyor ama kesinlikle çok az benziyor...



3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Rahat hissettiğim kıyafet içinde güzelim, güzel hissettiğim kıyafetleri severim.

4-Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?
Atıp tutmak, haset, yaşamak istediklerini yaşamış gibi anlatan insanlar of sizin karşınızda gerçekten çok sıkılıyorummm. 

Bir de psişik vampirler var sevmediğim...

5-Sizi en net tanımlaya kelime?
kova kadını

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Avustralya 


7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Aslına bakarsan pek boş vaktim yok. Boş vaktim olsa ne yapardım diye düşünmeye de zamanım olmadı :)
Tek başımayken yemek yapmak, kitap okumak ve en önemlisi sadece yürümek bana iyi geliyor. 

8-Nikah masasında evleneciğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Öyle bir cevap almadım tabiki, ama hayır cevabı alsaydım pek hayırlı sonuçları olmazdı ...


9-İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar?
Kadere nereden baktığımız önemli... Bilinçaltı diyorum, bakış açısı diyorum.


10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?
well,  exactly like this :) sunshine

11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
unicorn   ben unicorn hayranıydım, küçükken çizgi filmlerinde bir unicorn kaybolsa ağlardım.






Bu keyifli mimle ben de arkadaşım gulsen i mimliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top