28 Eylül 2013 Cumartesi

0

2013 Yaz Favorileri


Geçtiğimiz günlerde sevgili Başak 'yaz favorileri' mim'ini Ankaralı bloggerlara göndermişti. Ben de fırsat bu fırsattır diyerek 2013 yazının makyaj, cilt bakım ürünü ve oje favorilerini paylaşıyorum.

1. Cilt bakımı: Yazın güneş içimizi ısıtsa da cildimizi daha çok yaşlandırıyor. Önlem almak, cildimizi nem bombardımanına tutmak da kaçınılmaz oluyor. Ben 2013 yazında Clinique Moisture Surge Thirst Relief nemlendiricisini kullandım. Şu güne kadar kullandığım en iyi Clinique nemlendiricisi diyebilirim. Yoğun yapısı sayesinde nemi cilde ağırlık yapmaksızın tutuyor. Koyu kıvamına rağmen kolayca emiliyor. 30 ml'lik kavanozu bitirdim bile( ve tabii yedekledim de;) ) Sonbaharda da kullanacağım, çok memnunum. Göz altı bakım kremi olarak da detaylı yorumunu şurada yaptığım Clinique Even Better Eyes koyu halka giderici kremden şaşmadım. T bölgemdeki yağlanma ve parlamayı kontrol altında tutmak içinse Bioderma Sebium Pore Refiner kullandım. Hafif yapılı ve etkili bir ürün olan bu bakım kremi de cildimde herhangi bir ağırlık veya hassasiyete neden olmadı. Bitince tam boyunu alacağım bu kremin de. Dudak bakımında da geçen sene Yves Rocher Fransa'dan aldığım vanilya kokulu dudak nemlendiricisini seve seve kullandım. Yaz bakımının vazgeçilmezi olan güneş kreminde ise yazısını şurada yazdığım Yves Rocher'ın 50 koruma faktörlü kremini makyaj çantamın demirbaşı ilan ettim! 


2. Ten makyajı: Yazın her şey ağırlık, her bir ürün fazlalık. Evet gerçekten de öyle. Bu nedenle makyajı minimumda tutmaya gayret ediyoruz. Ciltteki kusurları ve gözaltımdaki renk eşitsizliklerini Benefit Erase Paste ile kapattım. Bendeki geçen sene Sephora Fransa'dan aldığım ve tanıtımını yaptığım Finding Mr Bright setten çıkan, 02 numaralı mini boy. Yoğun kıvamı sayesinde çok başarılı bir kapatıcı. Tek eksisi belli bir süre sonra gözaltı çizgilerime dolmasaydı. Ancak transparan pudra kullanmaya tahammülüm olsaydı bu sorunla da başaçıkabilirdim;) Fondöten yerine renkli nemlendirici kullanmayı tercih ettim. Bunda da vazgeçilmezim meşhur Balm Shelter oldu. Fazla kapatıcılık sağlanmayan ancak yoğun nem veren bir ürün. Yaza ideal, cildimde herhangi bir soruna da sebep olmadı. Allıkta ise tercihim kalıcılığı garantiye almak adına Benefit'in Posie tint'i oldu. Oje şişesi formundaki bu likit ürünü kendi fırçasıyla yanağıma iki üç çizgi çektikten sonra duo fiber fırçayla dağıttım ve doğal bir sonuç aldım.


3. Göz makyajı: Yazın makyaj yapma isteğimizin baltalandığından söz etmiştim. Bu yüzden göz makyajını da en azda tuttum. Genelde Maybelline color tattoo'nun on and on the bronze rengini sürüp, kirpik diplerine Avon glimmersticklerden birini seçip badgal lash rimel ile göz makyajımı tamamladım.Farda renklilik, çeşitlilik istediğimde ise Too Faced far paletimin 8 üyesinden birini kullandım.


4. Dudak makyajı: Gözlerimi geri planda tuttuğum makyajlarımda 2011 Holiday koleksiyonuna ait Mac Mellowarm ruj ya da Givenchy'nin Capricious Pink adlı parlak pembe glossunu kullandım. Gözlerimi vurguladığım makyajlarda ise dudakları sadeleştirmek adına nude tonlu MAC Boy Bait gloss, açık pembe, ışıltılı Estee Lauder Mod Poppy gloss seçtim. MAC Sheen Supreme koleksiyonuna ait Supreme Shine adlı pembe nude ruju ise göz makyajım fark etmeksizin kullandım. 2013 yazının joker ruju oldu kendisi;)


5. Tırnaklar: Kendime verdiğim sözü tutarak her oje uygulamasından önce bir kat Essie Base Coat sürdüm. Bu yaz nedense rengarenk ojelerle pek fazla gezemedim. Genelde klasik kırmızılar, krem rengi gibi tonlar favorilerim oldu. Essie First Dance bu yazın en sevileniydi. Onu takip eden minik Essie Instant Hot ve Opi Minnie Couture'deki Innie Minnie Mighty Bow idi. Mint renkli Inglot yaz günlerime pastellik kattı.


2013 yazı güzellik ve bakım anlamında böyle geçti. Özellikle tanıtımını yapmamı istediğiniz bir ürün varsa lütfen yorum bırakın. Sizin favorileriniz neler? Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top