24 Eylül 2013 Salı

0

Avon ultra glimmerstick Pink Bouquet dudak kalemi..

Bir süre moralim bozuk olduğu için blog yazmaya ara vermiştim ama anladım ki blog yazmazsam kendimi daha kötü hissediyorum.. O kadar alışmışım ki sizinle birşeyler paylaşmaya, sizin tatlı yorumlarınızı okumaya.. Bu nedenler bu kararımdan vazgeçtim..Artık başıma kötü birşey gelmediği sürece yazılarımla burada olacağım :)


Avon'un yeni serisi Avon True Color ürünlerini deneme fırsatınız oldu mu?? Eğer hala denemediyseniz size dudak kalemlerinden bahsetmek istiyorum.. Öncelikle yapısını başarılı bulduğumu söylemeliyim, aslından bunu yeni serinin tüm ürünleri için söyleyebilirim.. Gerçekten söyledikleri kadar ürünleri geliştirdiklerini düşünüyorum.. Bu dudak kaleminin de yapısı yumuşacık, hatta ben sadece dudak kalemi olarak değil de ruj gibi tüm dudağa uygulayarak bile kullanıyorum.. Rengi ise koyu pembeden gül kurusuna dönük bir renk.. Sonbahar için şahane bir renk ne dersiniz?? İnternet sitesinden fiyatına baktım, indirimli fiyatı 17 tl sanırım.. Bu renklerde bir dudak kalemine ihtiyacınız varsa denemenizi tavsiye ederim.. 

Sizin yeni seriden deneyip memnun kaldığınız ürünler neler? Çok merak ediyorum :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top