19 Eylül 2013 Perşembe

0

Favori Saç Bakım Ürünlerim


Merhaba!
Tepeden tırnağa kullandığım favori bakım ürünlerimi yazmak istedim.
Bir çok soru geliyor. Toplu bir cevap olarak kabul edin.

Bu yazılar öğrencilere, uygun fiyatlı ürün elde etmek isteyenlere klavuz olacaktır.
En büyük amaçlarımdan biri de bu biliyorsunuz.

İlk yazım saç bakım rutinim ile ilgili.
Severek kullandığım ürünleri yazmaya başlıyorum!
:)


1. Arzum AR574 Anita Neo Saç Düzleştirici; saçımı yakmaması en güzel özelliklerinden, çok memnunum, tavsiye ederim. Özellikle kalın olmasını tercih ettim, saçımda büyük dalgalar elde ederken daha kolay oluyor.
Fiyatı; 45 tl.

2. Sinbo Saç Kurutma Makinası; nereye seyahat etsem yanımdan ayıramıyorum. Başkasının makinesini kullanamıyorum çünkü istediğim gibi kurutup şekillendiremiyorum saçımı, böyle ilginç bir huy edindim.
Fiyatı; 20 tl.

3. Watsons Biralı Saç Maskesi; se-vi-yo-rum. Çok seviyorum, bayılıyorum. Biralısını ilk defa kullandım, kokusundan endişeliydim fakat kokusu çok güzel. Saçlara verdiği parlaklık mükemmel. Kesinlikle her bayanın kullanması gerek.
Fiyatı; 7 tl.

4. Dove Yoğun Onarıcı Şampuan ve Saç Kremi; Dove ile macerama yazın başlamıştım hatırlarsanız. Buradaki yazımda uzun uzun yazmıştım. O zamandan beri Dove'dan ayrılamadım. 3. defa bu seti alıyorum. Bu sefer yoğun onarıcı serisini aldım. Saçlara verdiği yumuşaklık çok güzel, kokusu da muhteşem. Ekonomik paketi ile çok uygun bir fiyata geldi. 
Fiyatı; 7 tl. (ikisi)

5. Down Under Naturals Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi; artık bununla ilgili bir şey yazmama gerek var mı bilmiyorum ama en sevdiğim, en favorim olduğunu biliyorsunuz. Nemli saçlarınıza havada, karada, denizde her zaman kullanabileceğiniz bir ürün.
Fiyatı; 13 tl.

6. Sanovital Saç Bakım Yağı; Haftada bir mutlaka saç diplerime uyguladığım bir yağ. İlla ki bu marka olması gerekmiyor. Down Under Naturals'in saç serumunu öneririm. Ben bu ürünü bitirmeye çalışıyorum. Mutlaka haftada bir saçınıza bakım yapmayı ihmal etmeyin.
Fiyatı; 12 tl.

7. Gratis Tarak; En sevdiğim tarağım. Saçımı kırmadan tarayabiliyorum.
Çantamın en favori üyesi.
Fiyatı; 5 tl. (indirimli)


Sizin favori ürünleriniz neler?


Bir sonraki yazı; Favori Vücut Bakımı Ürünlerim olacak.

Mutlu bir gün dilerim!

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top