15 Eylül 2013 Pazar

0

Günün Ojesi #4 Four Leaf Clover

Bugünün ojesi yine China Glaze
Four Leaf Clover Farklı bir yeşil arıyorsanız doğru adrestesiniz! 
Tüm China Glaze ojelerde olduğu gibi bu ojede de kolay sürüm lüksünü yaşayın. Benzeri olmayan bu yeşili her zaman kullanmasam da yeşil istediğimde severek tercih ediyorum. Arada bir farklı olmak da gerekli ;)
Bu güzel pazar gününde yeşilliklerle iç içe isem ben de yeşil ojelerimi kullanmalıyım dedim


  


Four Leaf Clover tek kat uygulamada da kendini gösteren bir oje olsa da benim tercihim her zaman olduğu gibi iki kat uygulamaktan yana oldu. Ojemi daha uzun süre kullanmak için Seche Vite Top Coat uyguladım elbette... Böylece daha da parlak tırnaklarım oldu :) 

 


İşte bir de flaşlı çekimlere bakın;











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top