8 Eylül 2013 Pazar

0

"BOL HEDİYELİ ÇEKİLİŞ" KAZANANI BELLİ OLDU!!!!

Merhabalar yeniden. 1 Eylül tarihinde sonlanan bol hediyeli çekilişimizin uzuuun saatler alan kontrollerinden sonra nihayet az önce Random.org ile kazananı belli oldu! Öncelikle söylemeliyim ki katılımın pek yüksek olmaması beni üzdü :( Katılım hakkı 371'i bulsa da yarışmaya 82 kişi katılmış. Umarım bir sonraki yarışmamıza ilgi daha büyük olur :(
Ve işte kazanan! Yeterince heyecanlandıysanız aşağıda snapshota buyur edelim sizi :)

Kazanan "evde yazar" ı tebrik ediyorum ve belki blogu görmemiştir diyerek hemen mailini atıyorum. Eğer kendisinden 10 Eylül salı gününe kadar cevap gelmezse çekilişi tekrarlayacağım. Çünkü ayın 11'inde yurtdışına çıkıyorum ve bir hafta olmadığım için gönderim gecikebilir. Bu arada kazanamayan arkadaş üzülmesin.Çok yakında diğer blogum olan Gidip Görmeli de de harika bir hediye çekilişi olacak.
Şunu da belirtmek isterim ki bu hediyeler arasında bir çoğunuzun takılıp kaldığı sevimli kulaklıklar oldu. Eğer çekilişi kazanamadım ama ben bu kulaklıklardan satın almak istiyorum diyen olursa bana mail atabilir, satın alması konusunda ve çeşitlilik konusunda yardımcı olabilirim :) Mail adresim: esraersal1@gmail.com
Çok yakında yeni bir çekilişle görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top