6 Eylül 2013 Cuma

0

İzin verin, yaşam yeniden başlasın!


Yeniden başlasın, aşk ateşi yansın… İsterseniz, her yeni gün her şeye sıfırdan başlayabilir, aşk ve sevgiyle istediğiniz her şeyi gerçekleştirebilirsiniz.
Dünyayı yeniden keşfedemeyiz belki, ama keşfedilen yerleri başka bir gözle yeniden görebiliriz.
Etrafınıza söyle bir bakın: Hep yürüdüğünüz sokaklar dün yapraklarla kaplıydı, bugünse yağmurla ıslanmış. Yarın kim bilir neler olacak… Mevsimler bize aslında zamanın bile değişimde olduğunu, aynı noktanın bile sürekli gelişmekte olduğunu gösteriyor.

Değişen sadece mevsimler mi?

Biz de değişiyoruz. An be an, farkında olarak veya olmayarak kendimizi yeniden keşfediyoruz. Düşüncelerimizle, yaşadıklarımızla, yargılarımızla, gözlemlerimizle kendimizi geliştiriyoruz.
Her gün yeni bir güne uyanıyoruz. An be an kendimize kattığımız tecrübelerle bakış açılarımız değişiyor. Bizim için yeni keşifler başlıyor.
Kendinize izin verin…
Her gün kendimize değişen bakış açılarımızla bir şeyleri yapmak için izin veriyoruz. Ve bir bakıyoruz ki o günün realitesi, o gün kendimize izin verdiklerimizden oluşmuş. Yarın için bugünden temeller atılmış.
Öyleyse her güne başlarken sorun kendinize: O gün için kendinize neler yapmak için izin veriyorsunuz. Sınırlarınızı, korkularınızı, bilinçaltına attığınız değerlerinizi fark edin.
İşte benim bugün için ve sık sık diğer günlerde de tekrarlayarak, kendime izin verdiklerim;
Bugün kendime mutlu olmak için izin veriyorum.
Bugün kendime eğlenmek için izin veriyorum.
Bugün kendime arkadaşlarımla bir araya gelebilmek için izin veriyorum.
Bugün kendime geçmişe katılmadan anda kalabilmek için izin veriyorum.
Bugün kendime kahkaha atabilmek için izin veriyorum.
Bugün kendime beni geliştiren ve öğreten tecrübeler yaşamak için izin veriyorum.
Bugün kendime vücudumun ihtiyacı olan enerjiyi olabilmek ve lezzetli yiyecekler yiyebilmek için izin veriyorum.
Bugün kendime içimden geçenleri yazıya dökebilmek ve bu kelimelere ihtiyacı olanlara ulaşabilmek için izin veriyorum.
Bugün kendime sahip olabildiklerimin farkına varabilmek ve şükredebilmek için izin veriyorum.
Bugün kendime bağımlılıklarımdan kurtulabilmek ve özgürleşebilmek için izin veriyorum.
Bugün kendime hayatımın her alanında yeni başlangıçlar yapabilmek için izin veriyorum.

Unutmayın; genç olabilmek, her gün yeniden her şeye sıfırdan başlayabilme cesaretini hiç kaybetmemek demektir.
Sizleri Ajda Pekkan’nın çok sevdiğim bir şarkısı ile ve düşüncelerinizle baş başa bırakıyorum.
Lütfen her yeni güne başlarken sorun kendinize, o gün hangi yeni başlangıçlar için kendinize izin vereceksiniz?


-alıntı-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top