12 Eylül 2013 Perşembe

0

L.A. Colors Mineral Blush Yeni Mineral Allık deneyimim**


Burada bahsettiğim biten ürünlere bye bye dedikten sonra gelelim yeni allıkla tanışmaya
Yeni allığım yine L.A. Colors Mineral Blush
L.A. Girl ve L.A.Colors ürünlerini nereden temin ettiğim soruluyor, açıklayayım:  geçen sene fuarda stokladığım ürünler, Güzellik ve Bakım fuarında bol bol stok yapmıştım. Henüz kullanmadığım bir kaç ürünü daha var depomda. 

L.A. Colors Mineral Blush diğerine göre daha kadifemsi, bu da demek oluyor ki allık sürerken ortalık hafiften toz duman olacak. 
özellikle bronz tende daha güzel duracak, 15 gün sonra tekrar deneyeceğiz demek ki
Benim kullandığım renk just peachy pembeli bir şeftali 
2 gündür kullanıyorum, kalıcılık açısından da sorun yok.
        


Kutusunda aynası ve fırçası var. Ancak ben bir türlü bu fırçaları kullanamıyorum, illa ki büyük kocaman fırça olacak. Bu fırçaları kullanan var mı aramızda?

             


İçerik merak edenler için bir yakın plan daha
L.A. Colors Mineral Blush CMB871 just peachy
İnstagramda daha ayrıntılı görebilirsiniz de :)))



çekilişime katılmadıysanız eğer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top