24 Eylül 2013 Salı

0

# Makyaj masası düzenim


Merhaba!
Bu yazıyı uzun süredir yazmak istiyordum.
Yazlıktan tamamen dönmeyi bekledim. Tüm makyaj malzemelerimi getirdim.
Kullanmadıklarımı ayırdım. Düzenledim.
Ve sizin için fotoğrafladım.

Bu yazı, makyaj masama genel bir bakış niteliğinde olacak.
İlerleyen günlerde ayrı ayrı bölümler olarak da ayrıntılı bir şekilde yazacağım.





Makyaj masamda neler var?


1. Aksesuarlar; bu bölümde takılarım mevcut. Kolyeler, bileklikler, saatler var.
2. Bakım bölümü; Manikür ve pedikür için bütün malzemelerim bulunuyor. Kirpik kıvırıcım, cımbızım, kalem traşım, takma kirpiklerim ve yapıştırıcısı burada bulunuyor.
3. En sevdiğim tarağım.
4. Güneş koruyucum ve nemlendiricim; makyaj bazı olarak da kullanıyorum.
5. Yüzüklerim; elimin altında olması için önlerde tutuyorum.
6. Rujlarım; bununla ilgili ayrı bir güncellenmiş yazı yazacağım, çok soruldu.
7. Yüz ürünleri; fondötenler, bb kremler, rimel, kapatıcı, eyeliner burada.
8. Saç ürünleri; toka ve saç lastiklerim burada.



1. Yüz bakım ürünlerim; ayrıntılarını burada yazmıştım.
2. Kulak çubuğu, ağda gibi bakım ürünleri burada duruyor.
3. Ojelerim; ata ata bir hal oldum, yine de bitmiyorlar.
4. Toz ürünler; Aydınlatıcım, pudralarım, bronzerlarım, far ve allıklarım burada duruyor.
5. Saç bakım ürünlerim; ayrıntıları burada.
6. Küpeler.
7. Parfümler.
8. Gözlükler; Yuvarlak çerçeveli gözlüğümün yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


Sizde benim gibi makyaj masasına sığma çabalarında mısınız?

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top