23 Eylül 2013 Pazartesi

0

Minik mutluluk ♥


Merhaba!
Minik şeylerden ne kadar mutlu olduğumu biliyorsunuz.

Bunun en güzellerinden birini de Leopar Delisi blogunun sahibi, aynı zamanda benim okul arkadaşım Gizem yaptı.

Gizem ile blog dünyası sayesinde tanıştık. Aynı okulda olmamız ise bu sevinci iki katına çıkarmıştı. Yeri geldi blog ile ilgili yardımlaştık yeri geldi destek olduk.

Bu minik sürprizden önceden haberim vardı fakat anca bugün yüz yüze gelebildik.
Canım Gizem'in kalbinden kopmuş ve bana bu güzellikleri almış.
İlk söylediğinden beri çok mutlu oldum ve çok merak ediyordum.
Bu güzel düşüncesi için ona çok çok teşekkür ederim.
Gerçi bugün upuzuuun sarılarak teşekkürümü etmiştim.
Burada da yazmazsam olmazdı.


Teşekkür ederim bebeğim 


Peki bu minik mutluluklar neler?


Golden Rose Perfect Shine rujlar.



Golden Rose Perfect Shine No.223; doğal tonları çok seviyorum ve bu ruj da en sevdiklerimden oldu artık. Parlak bir bitişi var.



Golden Rose Perfect Shine No.240; Nasıl güzel bir renk, aşık oldum.
Gül kurusu renginde. Bundan sonra rujum budur ihih


Bir başka ürün ise Golden Rose Style Liner No.14;



Ben gel eyeliner hastası olduğum için bunu kullanabilir miyim bilmiyorum fakat en kısa zamanda deneyeceğim. Elime sürdüğümde çekerken çok rahat çektim, zorlanacağımı sanmıyorum. Rengi de çok iyi, simsiyah.


Son olarak ise; Golden Rose No. 111 oje; tonu ten rengine yakın. Yorgun olduğum zamanlarda oje sürmekle uğraşamayacağım zamanlar bunu sürmeyi düşünüyorum. Tırnağınızı hem sağlıklı hem de bakımlı gösterebilir.


Tüm bu minik mutluluklar için Gizem'e tekrar çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin.

Mutlu bir hafta dilerim.

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top