20 Eylül 2013 Cuma

0

miş gibi hayatları dinlemek ne sıkıcı

...miş gibi hayatları dinlemek ne sıkıcı
Sizin etrafınızda da var mı miş gibi yaşayanlar?
Şöyle anlatayım:
Yaşadığı ile yaşadığını sandığı bir olmayan hayat
Biraz karşısındakini aptal yerine koyma
Yaşadığını farzederek mutlu olma
Başkalarını kıskanıp, biraz da onlar beni kıskansın deme
Devamlı eksik yönlerini -miş gibi değiştirerek anlatma
sorulmadan cevap verme
sormadan anlatma
özellikle kadınlar -miş gibi yaşıyor
Kadın kıskançlığından olsa gerek diyeceğim, genellemek de istemiyorum.
Biraz da sanki atasözlerinden etkilenmiş gibi
''Kol kırılır, yen içinde kalır'' demiş atalarımız
miş gibi yaşamak aldatmaktır
hem de kendini!!!
Bazen sevmediğiniz bir şeyi sevmiş gibi yaparsınız, karşınızdaki kırılmasın diye
Ancak bir çok kişinin bildiği bir olayı farklıymış gibi anlatırsanız iş değişiyor...
En çok kendine zarardır -miş gibi yaşamak
Karşısındakine ise eziyettir...
Sen bilirsin aslında onun ne yaşadığını ama o sana o anda aklından geçeni anlatır ve inanmanı bekler
bu bir alışkanlık haline geliyor, ben çok sıkılıyorum dinlerken...


Çok nadir de olsa bazen de merak ediyorum acaba bu olayın arkasından hangi yalanları, hikayeleri dinleyeceğim diye :))
Üzülüyorum, iyi dileklerimi gönderiyorum
samimiyet diliyorum


Doğan Cüceloğlu'nun da miş gibi yaşamlar isimli bir kitabı var,
meraklısına duyurulur :)
"kimimizin körleşip fark etmediği, kimimizin kanıksayıp artık yadırgamadığı mış gibi bir yaşam yaşıyoruz. sanki kaderimiz olmuş, kuşaktan kuşağa sürüp gidiyor. yaşıyormuş gibi görünüp de aslında yaşamamak... ve yaşamadığının farkında bile olmamak..." diyor, cüceloğlu
''Çünkü biz inanırmış gibi konuşmaya önem veririz, ama konuştuğumuz gibi yaşamaya önem vermeyiz, dedim''

Bir de psişik vampirler var, daha önce bahsetmiştim buradan okuyabilirsiniz.
İşte bu gibi durumlarda yapmak istediğim hareket tam da bu:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdaelbLTJB1rfi7f9o1_400.gif
:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top