16 Eylül 2013 Pazartesi

0

Missha Perfect Cover BB Cream No21

Bugüne kadar çeşitli markaların BB kremlerini denedim fakat Missha'nın BB kremini denemediğim için hep içimde kalmıştı, neyse ki sonunda deneme şansı buldum.. Missha Perfect cover BB kremin akışkanlığı çok iyi ve cilt ile çok kolay bütünleşiyor. Kapatıcılığı gayet yeterli, çoğu zaman üzerine pudra sürme ihtiyacı bile hissetmiyorum. Bendeki rengi no21, şu anki cildime birazcık açık gelse de kış aylarında kullanmak için gayet ideal.. Cildim karma-yağlı olduğu için her ürünü kullanırken tereddüt ediyorum, sivilceye neden olur mu diye.. Ama bu ürüne karşı cildim hiç bir reaksiyon göstermedi ki bu da çok önemli bir özellik.. Üstelik çok yüksek güneş koruması içeriyor, spf42. 

Bu ürünü Missha Shop sitesinden inceleyebilirsiniz.. 20 ml'in fiyatı 30 tl, 50 ml ise 59 tl.. 

Bakalım bu ürünün özelliklerini Missha nasıl anlatmış??

1- SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü 
2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği 
3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği 
4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği 
5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği 
6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi 
7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için 
8- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği 
9- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği 
10- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği 
11- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği 
12- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği 
13- Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği



BB kremleri zaten çok seviyordum, Missha'nın BB kremini de bundan sonra severek kullanacağım gibi görünüyor..













Siz de denediniz mi bu bb kremi?? Denemeyi düşünür müsünüz??






*Ürün firma tarafından denemem için gönderildi, yorumlarım tamamen objektiftir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top