10 Eylül 2013 Salı

0

Sally Hansen Coral Fever ve Golden Rose Jolly Jewels 119


Sally Hansen Coral Fever ve Golden Rose Jolly Jewels 119 birlikte iyi bir ikili olmuşlar değil mi?

Fotoğraflar cep telefonu ile çekildiği için pek iyi olmadı kusura bakmayın!









Sally Hansen Coral Fever benim en sevdiğim mercanlardan biri.


Yapısı, çabuk kuruması, ikinci katta tamamen kapatıcılık sağlaması şahane.









Golden Rose'un Jolly Jewels serisini de çok beğeniyorum ben.


Işıl ışıl pırıl pırıl renkleri seviyorsanız tam size göre!


119 numarasını görüyorsunuz elimde.









Bu tarz simli ojelerde en büyük sorun tırnaktan çıkarmak oluyor o yüzden ben tüm elim yerine tek parmağa uyguluyorum.


Folyo yöntemi ve Benri'nin koyu renk ojeler için çıkardığı aseton ile de çabucak çıkarıyorum.





Tavsiye ederim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top