23 Eylül 2013 Pazartesi

0

SMOKEY EYES MAKYAJI UYGULAMASI

Kızlarım..
En çok merak edilen makyaj türüdür smokey eyes...Biz de bunu en güzel şekilde uygulamaya karar verdik ama güzeller güzeli bir genç kız üzerinde :)
Makyajı gerçekleştiren benim kuzenim Duygu Su Bulut...İnstagramda takip ettiğiniz nihanperimakyajvegüzellik sayfasına vesile olan kişi..Özel bir gününde yapması için paylaştığım makyajlarla sayfam onun sayesinde büyüdü ve sizlere ulaştı..Biraz ondan bahsetme gereği duyuyorum...
O benim kuzenim...Kan bağı yok belki ama o bana ikinci ailemden kalan tek emanet.Abi ve abla ayrılmış olabilir; herşey yolunda gitmemiş olabilir, üzülmüş olabilirim ama Türk atasözüyle öküz ölse de ortaklık bitmedi bizim için.En zor anımda, bana yapılan haksızlıklarda hep yanımda oldu; fikirleri ve sevgisiyle hep bana destek verdi.Belki bunları okuyan kimilerinin hoşuna gitmese de onlar hala benim ailem...Ben de bir öz abla gibi onun her zaman yanında olacağım söz verdiğim gibi ona ve ...

Kuzencan beni kırmadı ve sizlere o harika makyajlarından birini yaptı...Bana da nefis makyajı anlatmak kaldı...

Smokey eyes makyajı için siyah farlar ile gözleri panda gibi boyamaya gerek yok.Dağıtılabilen koyu siyah bir göz kalemi bizim için yeterli..Kuzenimin kullandığı ürün ise Maybelline Master Drama Kohl Liner :)

 Öncelikle kalemin far şeklinde dağılabilmesi için ten renginden bir ya da iki ton koyu bir far ile göz kapaklarınızı boyayın.Daha sonra kirpik diplerine ve göz altına Maybelline Master Drama Kohl Liner ı uygulayın.Yalnız gözün bitimine doğru kalem uygulamasını kalınlaştırın ki dağıtmak mümkün olabilsin:)





Daha sonra kalınlaştırdığınız yeri ve göz altlarınızı göz kapaklarınızın dışına doğru dağıtın.Göz kaleminiz dağıtmaktan dolayı kirpik diplerinizden kaybolacaktır.O sebeple kirpik diplerinize isteğe bağlı olarak yeniden kalem uygulayın ki gözleriniz ortaya çıksın.


Smokey eyes makyajının en can alıcı yanı kalemi dağıtarak uygulamak değildir.Gözleri vurgulamak için kirpiklerinizin de volümlü bir şekilde görünmesi gerekir.Bu sebeple dolgunlaştırıcı özelliği yüksek olan bir maskara tercih etmeniz gerekir.Ben bu sebeple Loreal Extra Volume Collagene Karbon siyah rimelini öneriyorum:)





Smokey eyes makyajında gözlere vurgu yapacağımızdan koyu tonlardaki rujlardan uzak durmak en iyisi.Aksi halde göz makyajınızı arka plana atmış olursunuz.Bu sebeple Duygu Su nude tonlarında bir ruj kullandı.Rujumuz ise bu tonlara en uygun olan Flormar Long Wearing Serisinin L16 numaralı rujuydu ve kuzenimin harika dudaklarında çok hoş ve sade bir görüntü yarattı.





Yanaklara ise çok fazla renk vermedik.Ruj rengini nude tonlarında tercih ettiğimiz için elmacık kemiklerine az miktarlarda hafif bronz bir allık uyguladı Duygu Su..Bunun için de Rimmel 3 in 1 Sunshimmer Bronzer ı kullandı.


Ve kuzenimin harika smokey eyes makyajı...Eee hatun güzel olunca ne yapsa yakışıyor öyle değil mi kızlarım:))




Eh makyaj harika olunca bize de artistik resimleri koymak kaldı :)





Kuzenime buradan çok teşekkür ediyorum beni kırmayıp güzel yüzünü bloğuma koymasına izin verdiği için.Ama siz de kabul edin böreklerim çok güzel dimi:) Hadi ben de kendime bir pay biçeyim pek benzeriz biz birbirimize :)

"Kuzen, sizi seviyorum, hep sevmeye devam edeceğim..."


Sevgilerimle...

Beste Nihan





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top