4 Eylül 2013 Çarşamba

0

Tatil öncesi muhteşem bir çekilişe ne dersiniz??

Pazar günü kısa bir tatil için yurtdışına gidiyorum :) Dedim ki tatil öncesi takipçilerime bir hediye çekilişi bırakayım, beni çok fazla özlemesinler diye :) 


Bakalım neler veriyorum yine :)









Sleek Makeup BB krem.. Bu markanın ürünleri cidden başarılı..






L'oreal'in muhteşem dörtlü far paleti.. Renkler çok çok güzel.. Her mevsimde kullanılabilecek renkler..







Avon'un yeni Avon color serisinden çok tatlı pembe bir gloss..






NYC'den yaz bitmeden kullanılması gereken çok şeker, ışıltılı bir parlatıcı..





Avon'un yenilenen serisinden yeni Super Shock maskara.. Simsiyah..






Rimmel London markasının güzel ürünlerinden biri daha.. Çok güzel bir bronzlaştırıcı..






Maybelline'den Eyestudio Lasting Drama jel eyeliner.. Simsiyah ve cidden muhteşem.. 







Rimmel London Salon pro ojeler.. Stormy skies muhteşem bir mavi.. 





Velvet Rose.. En sevdiğim renklerden.. Bayılıyorumm :)






Çok eğlenceli bir pembe, bonibon gibi.. Jazz Funk..







3D Plumping Top Coat.. Çok severek kullanıyorum bende.. Tırnakların müthiş parlak olmasını sağlıyor..







Diadermine çift fazlı göz makyaj temizleyicisi.. Başarılı bir ürün cidden..






Hediyelerim bu şekilde.. Peki bu birbirinden güzel hediyeleri kazanmak için neler yapmak gerekiyor??

Zorunlu katılım koşulları :

GFC, Bloglovin ve Google+ ile blogumun izleyicisi olmak, hepsini blogun sol tarafındaki alanlara tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz..Ayrıca izleyicim olduktan sonra bu yazının altına e-mail adresi bilgisini bırakmanız gerekiyor.

Ekstra hak kazandıracak koşullar : 

Beni twitter üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı (twitter sayfasına gitmek için tık tık))
İnstagram üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı
Beni facebookda takip edenlere +1 çekiliş hakkı (facebook sayfasına gitmek için tık tık)
Çekilişi facebook üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi twitter üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi instagram üzerinden duyurup, beni yani "aylininkozmetikgunlugu" nü etiketleyenlere +1 çekiliş hakkı
Çekilişi blogunda duyuranlara ve linki paylaşanlara +2 çekiliş hakkı


Son katılım tarihi 8 Eylül 2013 !! Kazanan kişiyi random.org ile belirleyip 9 Eylül tarihinde buradan duyuracağım. Lütfen linkleri yazarken altına e-mail adreslerinizi de eklemeyi unutmayın. Bu yazının altına katılmak isteyenlerin yorumlarını ve paylaştıkları linkleri yazmaları gerekiyor.

Sadece Türkiye içine gönderim yapılabilir..



Hepinize bol şans.. Her seferinde bana neden çıkmıyor diye üzülmeyin, daha çok çekilişimiz olacak :) Çok yakında sürprizlerimi bekleyin.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top