20 Eylül 2013 Cuma

0

Tekin Acar Cosmetics'ten Yaptığım Clinique Alışverişi

Haftanın son gününden hepinize merhaba! Bugün güzel bir alışverişi sizlerle paylaşacağım. 

Clinique Even Better Eyes koyu halka düzeltici kremimin bitmek üzere olduğunu şuradaki değerlendirme yazımda belirtmiştim. Tekin Acar'daki Clinique kampanyası da tam denk geldi. Böylelikle hem sevdiğim göz kremimi yedekledim hem de bir sürü Clinique ürününe kavuştum.

 

Clinique koyu halka düzeltici bakım kreminin yanı sıra çok sevdiğim Toni& Guy şampuan ve saç kremi aldım. Diorskin Nude fondötenin 3 mllik deneme boyu da alışverişimin hediyesi oldu.


Gelelim esas kahramanlara...Tekin Acar Cosmetics'teki kampanya şartları gereği Clinique'ten aldığınız bir ürün karşılığında Clinique'in en çok satan ürünlerinden oluşan bir set 79 TL karşılığında sizin oluyor. Böylelikle birçok ürüne sahip olarak deneme imkanına kavuşuyorsunuz. Bir blogger daha ne ister ki? ;)


Ürünler seyahat temalı çok şık bir makyaj çantasında geliyor. 'Bon voyage' ibaresini, harita ve valizleri görünce insanın en sevdiği kozmetikleri bu çantaya sığdırıp şehirden uzaklaşası geliyor;) 



Bu şık çantadan çıkan 'Clinique'in En İyileri'ne gelirsek... En soldaki tüpteki sarı krem 30 ml'lik Deep Comfort el ve tırnak kremi-ki kendisini çoook merak ediyorum. Yanındaki püskürtmeli şişe 30 ml'lik Moisture Surge nemlendirici yüz spreyi. Yeşil ambalajlı ruj Long Last serisindeki Soft bloom isimli Gül kurusu, harika bir sonbahar ruju. Mor şişe daha önceden de denediğim 30 ml'lik take the day off göz makyaj temizleyicisi. Siyah ambalajlı ürün 3,5ml'lik high impact rimel. Ve en sondaki kavanoz da 15 ml'lik Repairwear Uplifting sıkılaştırıcı bakım kremi. 



Bu setten çıkan ürünleri (sıkılaştırıcı bakım kremi hariç- çünkü onu yaşım itibariyle kullanmayıp annemin makyaj çantasına göndereceğim;) ) kullandıkça yorumlayacağım. Rujla başlamayı düşünüyorum, ancak merak ettiğiniz bir başka ürün varsa ilk onu da yorumlayabilirim.

Clinique'ten herhangi bir ihtiyacınız varsa değerlendirmenizi öneririm. Şimdiden hepinize mutlu bir hafta sonu diliyorum. Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top