16 Eylül 2013 Pazartesi

0

Ulyana Sergeenko Stili

           Baktım epeydir, stil ikonlarıyla ilgili bir yazı yazmıyorum hemen işe koyuldum. Bugün son zamanların en ünlü stil ikonlarından ve tasarımcılarından Ulyana Sergeenko' yu ele alacağım. Aslında kadının her fotoğrafından ayrı bir malzeme çıkıyor diyebilirim. Belki de kendisi eski fotoğrafçı olduğu için malzemenin nereden çıkacağını iyi biliyor:) Evet eski fotoğrafçı yeni tasarımcı ve zamanın ötesinde bir kadın. Tasarımcı olmasında dünyanın en zenginleri listesindeki kocasının etkisinin de payı büyük. Kendi stilini babushka stili olarak adlandırıyor. Babushka Rusça' da babanne demek. Zaten 1950' li yılların stilini kendi tasarımlarına ve kıyafetlerine yansıttığını görüyoruz.



             Ben Ulyana' nın bir zaman makinesiyle günümüze ışınlandığını falan düşünüyorum. Çünkü onu görünce eski bir film izliyormuşum izlenimine kapılıyorum. Herkesten farklı olması günümüz dünyasında büyük bir avantaj olduğundan olsa gerek kısa zamanda moda dünyasında önemli bir yer edinmeyi de başardı. Bel hattını vurgulayan kemerler, uzun uçuşan çiçek desenli elbiseler, danteller, zarif işlemeler, kürk mantolar onun gardırobunun anahtar parçalarını oluşturuyor.























       Hani bazı kadınlar vardır ne giyseler ne yapsalar şık olurlar ve ışık yayarlar ya, Ulyana da o kadınlardan biri bence. Bazı zamanlarda günlük parçaları da tercih ediyor ancak onları öylesine tamamlıyor ki yine vintage etkisini sürdürmeye devam ediyor. 

















         Ulyana ve saç aksesuarları adında başlı başına bir post hazırlamak da mümkün. Çünkü 1950' lerin etkisiyle saç aksesuarlarına düşkünlüğü de ortada. Özellikle baş örtüleri, şapkalar ve taçlar favorileri. Çantaları da buram buram vintage etkisi taşıyan Ulyana' nın vazgeçemediği diğer bir aksesuar da güneş gözlükleri.




















             Ulyana neredeyse hiç düz ayakkabı giymiyor. Ayakkabıları da oldukça zarif ve net çizgilerden oluşuyor. Bu arada belinin kaç cm olduğunu gerçekten merak ediyorum. Buradan 30 cm gibi falan duruyor çünkü. Kadın fiziğiyle de eski zamanların izlerini taşıyor adeta:)










        Ulyana' nın saçı ve makyajı da son yıllarda epey değişmiş. Son zamanlarda kısa ve kestane rengi saçlarıyla karşımızda. Ancak bundan önce uzun saçlarını sarı, siyah ve kahve tonlarında kullandığı da olmuş. Ben kendisine uzun saçı daha çok yakıştırdığımı belirtmek istiyorum. Makyajı da genellikle dudağını ön planda bıraktığı makyajlardan oluşuyor. 











Görsel: pinterest




Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top