26 Eylül 2013 Perşembe

0

Yazılanı Anlamamak Bu Olsa Gerek..



Şimdi böyle bir başlık nerden çıktı dediğinizi duyar gibiyim. Anlatayım. Herşey geçtiğimiz hafta instagram 'da Seren Serengil 'in son sahne çalışmasında giyeceği bir elbiseyi görmemle başladı. Çünkü elbise çok tanıdık. Naomi Watts 'ın Oscar Töreni 'nde giydiği Armani Privé. Hatta bu elbise medyamızda acaba Armani Cengiz Abazoğlu 'ndan mı esinlendi diye epey ses getirmişti çünkü çok benzeri 2010 senesi Abazoğlu koleksiyonunda yer alıyordu. Hatırlayanlarınız var mı bilemem ama zamanında ben de bu konu hakkında fikirlerimi sizlerle paylaşmıştım. Bu denli benzer, bilinen, ses getiren bir elbiseyi Gülşah Saraçoğlu 'nun son koleksiyonuna (!) koyabilmesi dehşet verici bir özgüvenden geliyor olmalı. Tabi daha sonra bu son koleksiyondan ifadesi değiştirilip Seren beğendi de diktim oldu ya orası da ayrı bir konu :)



Doğal olarak bu benzerliği geçtiğimiz pazar günü Sabah 'ın Günaydın ekindeki köşeme taşıdım. Taşımadan öncede Cengiz Abazoğlu ile irtibata geçip düşüncesini öğrenmek istedim. Gayet profesyonel ve nazik bir cevapla bu tarz bir polemiğe girmek istemediğini belirtip ne Gülşah Saraçoğlu hakkında ne de elbise hakkında tek laf dahi etmedi. 


Ama gelin görün ki hanımefendi instagram hesabından Cengiz Abazoğlu 'na vermiş veriştirmiş. Niyetim kimsenin avukatlığını yapmak değil. Ama olayın nasıl geliştiğini söylememekte yakışık almaz. Bu yazıdan sadece Cengiz Abazoğlu 'nu hedef göstermesi çok ilginç. Hele bir de kendisini Oscar törenlerine kadar gidip dünya starlarıyla çalışmış biri olarak görmesi şaşırtıcı değil bildiğiniz komedinin ta kendisi :)) Hangi starlarmış bunlar acaba :) Malum benim memleketimde herkes kendi kendine bir star ismi seçip ona elbise diktim diyerek de pekala reklamını yapabiliyor da ondan soruyorum :) 

Madem ne kendine ne de atölyene laf ettirmeyeceksin o zaman işi usulüne uygun yapacaksın. Çok bilindik bir elbisenin neredeyse birebir kopyasını koleksiyonuna koymayacaksın ! Koyduysan kendine modacı değil terzi diyeceksin ! Koleksiyonunda olmasına rağmen haberim sonrası Seren Serengil beğendi de diktim diye ağız değiştirmeyeceksin ! Seren Serengil 'in beğenip giymesi gayet normal ama bunun reklamını yaparken uygun şekilde notunu düşüp şu elbiseyi beğendi ben de isteği üzerine özel olarak diktim diyeceksin..

Kendisine etrafını dünya starlarının sardığı pespembe, taşlı tuşlu, allı pullu rüyalar diliyorum !!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top