5 Eylül 2013 Perşembe

0

Zıt Kombinler Favorim!

Sonbahar yüzünü hafiften göstermeye başladı. Gece dışarı çıktığınızda ise hafiften bir titreme de cabası :) Hala vaktimiz varken bence sandaletlerimizle, yazlık kıyafetlerimizle son aşklarımızı yaşayalım derim. 



Konu kombin ve ne giysem kısmına gelince ise benim tercihim hep zıtlıklardan yana. Asla ayakkabı ve çantada renk uyumu yapmam. Yani istesem de yapamıyorum :)

Eğer gece dışarı çıkacaksam ve şık bir elbise giymem gerekiyorsa mutlaka ayakkabımı renkli seçiyorum. Misal aşağıda yapmış olduğum kombin buna örnek.


Gündüz giyimde ise tercihim daha rahat kombinlerden yana. Bol bir pantolon ve rahat bir üst. Ayakkabı tercihim aslında moduma göre değişiyor ama bol pantolona her zaman dolgu topuktan yanayım. Veya geceye geçiş yapacaksam ve hafif serinlik varsa sade bir elbise. Çantam tabii ki de renkli ve dediğim gibi asla ayakkabımla tonu tutmaz :)


Bol pantolonun haricinde bir de daha dar kesim var ki bence sezonun modası çizgili gömlekler ile güzel bir uyum içerisinde oluyor. Renkli çantaları sevdiğimden ötürü bu kombine hangisini alsam açıkçası bilemedim ama Decodelire Cerise'da ayrı bir güzel :) Güneş yüzünü bizden gizlemeden önce hala bu gömleklerle ve sandaletlerle gezme şansımız var.



Bayanların giyiminde en çok dikkat etmesi gereken ve şıklığını tamamlayan şey ise iyi bir trençkot. Hele ki geçiş mevsimlerinde! Aman güneşe aldanıp hasta olmayalım zira ben bu konuda çok başarılıyımdır :) Siz de yaptığım kombinlere ulaşmak ve şık görünmek istiyorsanız benim gibi Mizu'ya başvurabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top