27 Ekim 2013 Pazar

0

Bakır ve yeşilin muhteşem uyumu..

Hiç makyajınızda bakır ve yeşili bir arada kullanmayı denediniz mi?? Denemediyseniz belki bu postu okuduktan sonra beğenirsiniz ve bir gün denemek istersiniz ;) Bugün siz göstereceğim makyaj kesinlikle çok ağır bir makyaj değil fakat günlük kullanım için de uygun olduğunuz söyleyemem :) Bence daha çok bir davete, nikaha, düğüne falan giderken, özellikle siyah bir elbise ile hoş durabilecek bir makyaj.. Bakalım neler yapmışım..



Kullandığım ürünler.. Hema markasının bakır tonlarında allığı.. Maybelline Fit me fondöten, Yves Rocher yeşil göz farı.. Bourjois pudra.. Benefit Gimme Brow kaş jeli.. Sleek Make up far paleti.. The Balm Balmjovi palet.. Maybelline Fit me concealer.. MAC Paint Pot Painterly.. Maybelline Fit me stick fondöten.. Smashbox aydınlatıcı baz.. Guerlain maskara.. Yves Rocher göz kalemi..







Sleek Makeup paletinden alttaki iki kahveyi göz kapağına kullandım. Üsttek bakırı ise alt kirpik diplerine uyguladım.





Gölgeleme yaparken de Balmjovi paletinden Lead Zepplin rengini ve Yves Rocher'in yeşil farını kullandım..







Hema bakır tonlarında bir allık kullandım.. Pigmentasyonu inanılmaz iyi olduğu için çok çok az miktarda kullanmaya özen gösterdim..







Dudaklarımda ise farklı bir şey denedim bu kez.. Bu kadar güzel duracağını tahmin etmeden :) Inglot'un kızıl-kahve tonlarında rujunu tüm dudağa uyguladım..







Too Faced'in dudak paletinden ışıltılı rengi ile tüm dudağın üzerinden geçtim..






Veee sonuç..























Bu renklerle hiç makyaj yaptınız mı/yapmayı düşünür müsünüz?? Yorumları bekliyorum ^_^



Bu arada Bumerang 2013 ödüllerinde "En çalışkan blog" kategorisinde aday oldum, desteklerinizi rica ediyorum.. Aşağıdaki linkten tamamen ücretsiz oy verebilirsiniz. Oylarınız benim için çok önemli :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top