27 Ekim 2013 Pazar

0

MMD | # Kişisel Bakım Setim





Merhaba!
Bu yazı ile "Makyaj Masası Düzeni" yazılarının sonuna gelmiş oluyoruz.
Son yazımda size kullandığım kişisel bakım setimi anlatacağım.

Belki yaza doğru "Makyaj Masası Düzeni"min yenilenmiş hali ile yeni bir seri yazarım. Çünkü güzel bir ilgi gördü, yorumlarınız ile çok güzel fikir alışverişlerinde bulunduk.

Daha önce;
- Kullandığım Toz Ürünler hakkında yazı yazmıştım.


O zaman yazıma başlıyorum!



1. Cımbız: Her ne kadar cımbız ile işim olmasa da, iki haftada bir kaşlarımın altında ve ortasında çıkan ufak tefek tüyleri alırken bunu kullanıyorum. Ucu geniş olanlar bazen almıyor. Bende ucu daha dar olanları tercih ediyorum. Böylece çekmek istediğim tüyü çekebiliyorum, küçük kazaların önüne geçmiş oluyorum.

2. Tırnak Makası: Benim için en önemli parçalardan. Manikür ve pedikürümü tırnak makası ile yapıyorum. O manikür makaslarını falan hiç kullanmadım, kullanamam da herhalde, artık yıllardır tırnak makasına alışmışım.

3. Minik Tarak: Bunun gerçek adı ne bilmiyorum ihih Tarağınızda birikmiş saçları çıkartmak için kullanıyorsunuz. Çok seviyorum. Bir bayanın tarağı kesinlikle temiz olmalı.

4. Lionesse Tırnak Parlatıcı Törpü: En sevdiğim kişisel bakım ürünüm bu her halde. 4 taraflı bir törpü. Fakat 3 işlevi var. Gri tarafı ile tırnak yüzeyini törpülüyorsunuz. Pembe tarafı ile törpü sonrasında kalan pütürcükleri alıyor. Beyaz tarafı ile, tırnağınıza cila yapıp parlamasını sağlıyorsunuz. Oje sürmediğinizde bile tırnağınız sağlıklı gözüküyor. Tırnağınızdaki sararmaları yok etmek için birebir.


5. Katikül Bıçağı: Adını umarım yanlış hatırlamıyorum. Uçu "V" şeklinde olduğu için tırnak kenarındaki etleri derin olarak kesmenizi önlüyor. 11. ürünle tırnak etlerimi ittiriyorum ve bu katikülle tırnak etlerimi kesiyorum. Tırnak makasını daha çok kullanıyorum ama ince işlerde bu bıçak daha kullanışlı oluyor.

6. Kirpik Kıvırıcısı: Rimel sürmeden önce iki sıkımlık kullanıyorum ihih

7. Manikür Makası: Dediğim gibi ben kullanamıyorum, aşırı keskin. Tırnağıma zarar vermekten korktuğum için, kaşlarımın uzayan yerlerini kesmekte kullanıyorum. ihih

8-9-10: Kullandığım törpüler: İkisi metal biri kağıttan bir törpü. Artık değiştirme vaktim geldi. Minik bir kişisel bakım alışverişi gerek aslında.

11. Tahta İtme Çubuğu: Bahsettiğim gibi 5. ürün ile kullanıyorum. Tırnak etlerimi bununla ittiriyorum, gerçekten çok güzel bir ürün. Tahta olmasını daha çok seviyorum. Acıtmıyor.

12. Kalem Traş: Fotoğraflamayı unutmuşum, görünce hatırladım. İkili kalem traşı kullanıyorum. Büyük kısmı kalem rujlar için, küçük tarafı ise dudak ve göz kalemleri için.


Manikür için kullandığım aletleri sık sık temizliyorum. Mikrop kapmaması için elimden geleni yapıyorum. Sizin de temizlik açısından sürekli önlem almanızı tavsiye ederim. 

Ve son olarak kesinlikle, bu aletleri başkasına kullandırmayın ve başkasına manikür yaparken kullanmayın. Size özel eşyalarınız olsun. Anneniz, ablanız, kardeşiniz dahi olsa kesinlikle kullanmalarına izin vermeyin.


Sizi sevdiğiniz ve favori olan manikür aletleri neler?


Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top