28 Ekim 2013 Pazartesi

0

Yurtdışından şahane hediyelerim var..

Birazcık da buralarda olmayan ürünleri takipçilerimle paylaşayım diye düşündüm ve yeni bir hediye çekilişiyle karşınızdayım.. 

Hediye çekilişini tek bir şartı var o da  GFC, Bloglovin ve Google+ ile blogumun izleyicisi olmak, hepsini bloğun sol tarafındaki alanlara tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz.. Ayrıca izleyicim olduktan sonra bu yazının altına e-mail adresi bilgisini ve bu ağlardan takip ettiğiniz ismi bırakmanız gerekiyor. 

Bu çekilişi sosyal ağlarda duyurursanız da beni mutlu etmiş olursunuz :)

Son katılım tarihi 20 Kasım 2013.. Kazananı Random.org ile belirleyip 23 Kasım tarihinde buradan açıklayacağım.. Sadece Türkiye içine gönderim yapabiliyorum, kargo ücreti de bana ait..




İşte birbirinden şeker ürünler..






İtalyan 2B markasının şahane allığı..






NYX'in sprey makyaj sabitleyicisi.. Güzel makyaj önemli ama onu korumak da önemli bence..






HEMA'dan çift taraflı jumbo göz kalemi.. İki rengi de birbirinden güzel..



Hadi çekilişe katılmayı unutmayın tabi bir de bu yazının altına yorumunuzla beraber e-mail adresinizi bırakmayı.. Bol şans ^_^


Beni sosyal ağlardan takip etmek içim

Instagram: aylininkozmetikgunlugu
Twitter: kahvemikahve





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top