26 Kasım 2013 Salı

0

L'occitane Verbena Duş Jeli ve Vücut Losyonu

L'occitane'ın mis gibi mine çiçeği kokulu duş jeli ve vücut losyonunu anlatmak istiyorum size. Hani bazı kokuları içinize çektiğinizde ruhunuzun enerjiyle dolduğunu hissedersiniz ya L'occitane'ın Verbana yani Mine çiçeği kokusu da aynı şekilde hissettiriyor. Bakmayın iki şişenin de dolu dolu göründüğüne fotoğrafları kullanmaya başlamadan önce çekmiştim. Şimdi ikisi de bu görünümünden çok farklı :) Bu duş jelini kullandığım anda kendimi hala yaz aylarında gibi hissediyorum. Çünkü Mine çiçeğinin limonsu bir ferahlığı var. Limon, portakal gibi turunçgillerin kokuları her zaman daha enerjik hissetmemizi sağlıyor değil mi? Duş jeli çok hızlı tükenen bir ürün olsa da vücut losyonunun çok bereketli olduğunu söylemem gerekiyor. Duştan sonra mine çiçeği ritüelimi vücut losyonuyla tamamlıyorum, böylece limonsu ferahlığı çok daha uzun süre tenimde hissediyorum. Vücut losyonun nemlendirme özelliği harika, özellikle kış aylarında bacaklarım başta olmak üzere cildimde inanılmaz kuruluk oluyor, hatta pul pul dökülüyor. Bu vücut losyonu bu problemime inanılmaz iyi geldi. Üstelik nemlendirici etkisi uzun süre devam ediyor.


Siz de bu ürünlerden almak isterseniz L'occitane mağazalarını ziyaret edebilir veya Online sitesinden alışveriş yapabilirsiniz. Bugüne kadar kullandığım tüm L'occitane ürünlerinden memnun kaldım, hala ürünlerini denemediyseniz bir L'occitane mağazasına uğramanızı şiddetle tavsiye ederim. Şahane ürünler ve şahane kokuları başınızı döndürecek :)














*Basın ürünüdür, yorumlarım tamamen objektiftir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top