28 Kasım 2013 Perşembe

0

Omo&Yumoş Sensitive Muhteşem İkili

 
Dün akşam üzeri koca bir paketle kargo görevlisi kapıda belirdi.
Beklediğim özel bir şey olmadığı için hiç üzerime alınmıyorum.
Fakülte ile ilgili bir şey geldi diye düşündüm.
Bir de baktım benim adıma...
 
Paketi açtım kocaman bir valiz?!
Benim için çok hoş bir sürpriz oldu.
Omo&Yumoş Sensitive Muhteşem İkili
 
 
Ama asıl sürprizle valizi açınca karşılaştım.
Kuzey'in ve Ada'nın fotoğraflarıyla süslenmiş, çok hoş  bir mesaj...
İçinde kendinizden bir şeyler bulmak gerçekten sürpriz oldu.
Bu güzel jest için emeği geçen herkese teşekkürler...
 
 

“Bebeğim Ve Ben” Facebook Oyununu ziyaret etmek isterseniz. (www.facebook.com/YumosTurkiye
 -Ben denedim, çok keyifli-

Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirilen bir program ve bu uygulamayı telefonunuza indirerek doğum öncesi ve doğum sonrası için pratik bilgileri öğrenebilir ve uzman doktorlara sorularınızı yöneltebilirsiniz!  http://bit.ly/1e3LFbw

Bizim için daha ne yapsın...

 
Omo Kadınlar Kulübü'nden bahsetmiyorum bile...
Sitesine girip kendiniz incelemelisiniz.
Her kadının ilgisini çekebilecek bir şeyler var.
 
Ürünü kullandıktan sonra da deneyimlerimi paylaşacağım...
 
Sevgiyle kalın...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top