29 Kasım 2013 Cuma

0

Rimmel London Stay Matte Kapatıcı

Rimmel London'ın Stay Matte serisini hepimiz biliyoruz ve özellikle pudrasını severek kullanıyoruz.Bu serinin kapatıcısını bayram indiriminde Watsons'ta gördüm ve denemek istedim.Benim cildim karma/yağlı ve zaman zaman sivilce çıkıyor.Hiç sivilcem olmasa bile kırmızı sivilce izleri oluyor.Her zaman fondören dışında ayrıca bir kapatıcı kullanmasam bile böyle bir ürüne ihtiyacım olduğunu düşündüm.


Ürünün çevirilerek açılan plastik bir ambalajı var.Bence gayet kullanışlı.Kapatıcının orta kısmı yeşil renkte.Yeşil kapatıcılar ciltteki kırmızılıkları nötrlemek için kullanılıyor.Yani benim ihtiyacım olan şey.


Ben her zamanki gibi en açık renk olan 010 ivory rengini aldım.Bir koyusunu alsam olurmuş ama bu da işimi görüyor.


Kapatıcıyı  sürdüğünüzde ortası yeşil renk ile ten rengi karışıyor.Dediğim gibi ben sivilce ve sivilce izlerime uyguluyorum.Sonuç olarak uygun fiyatlı güzel bir kapatıcı.Tekrar alabilirim.Kesinlikle göz altı için bir kapatıcı değil.Bazı arkadaşlar yüz ve göz için aynı kapatıcıyı kullanıyorlar fakat bu çok yanlış.Bunu da hatırlatmak istedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top