28 Kasım 2013 Perşembe

0

Saklambaç

Dün akşam Meryem ve Serdar'ı ziyarete gittik.
Çok keyifli bir akşam oldu.
Serdar (kuzenim), zaten bizim Serdar ama Meryem bambaşka...
İçten gülüşü, samimiyeti, sohbeti, gerçekten bizden biri oldu.
Allah nazarlardan korusun.
Mutluluğunuz daim olsun...
Çocukların çok iyi hazırlandığını da belirtmem gerekir.
O kadar mutlu oldular ki ne yapacaklarını şaşırdılar.
Çok iyi ağırlandık yani, bugün iş olmasaydı, kesin sabahlardık.
Ellerinize sağlık...
Her şey için teşekkürler...

 
Evde saklambaç çılgınlığı...
1, 2, 3, 4, ......10
önüm, arkam, sağım, solum ebe,
saklanmayan sobe...

"Yatakta saklanan tavşan"

Bir gaflette bulunup,
-Anneciğim, sen beni hemen buluyorsun... dedim.
Kuzey efendi de bana,
-Ayak izlerini takip ediyorum anneciğim, onun için hemen bulabiliyorum... dedi.
Küçük bilmiş...
 
Düşünüyorum, bununla ne demek istedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top