26 Kasım 2013 Salı

0

Tavsiye Evinde Tarçın Pasta Evi ile çay saati



Tavsiye Evi etkinliklerini uzun zamandır facebook, instagram ve twitterdan takip ediyorum. Her etkinlikte ne kadar keyifli zaman geçiriyorlar görüyorum ve özeniyorum.

Tavsiye Evi etkinlikleri hafta içi oluyor. Bu etkinlik için arkadaşım İlknurun dünyasi dan davet alınca yine çok mutlu oldum. Ancak hafta içi olması nedeniyle düşündüm taşındım. İşin içinde bir de arkadaşım Fatma (Tarçın Pasta Evi) olunca bu daveti reddetmek imkansız oldu. Bıraktım işi gücü bir gün için Gontheblog  ile buluşup gittik Tavsiye Evine 
Gontheblog.com Tavsiye Evini zaten bana anlatıyordu, anlattığı kadar da varmış doğrusu...
Çok samimi bir ortam ve süper hazırlanmış bir ev...
Tavsiye Evine gittiğimizde Tarçın Pasta Evi, İstanbul kazan ben kepçe, Yağmur İpar da oradaydı. Sonradan Melis hanım da bize katıldı.
Tavsiye Evinde Gizem hanımın enerjisine bayıldım, çok tatlı :) maşallah diyeyim...






Sevgili Tarçın Pasta Evi bize süper mamalar hazırlamış. Becerikli arkadaşım benim :) Ellerine sağlık


Bol bol sohbet ettik, Tarçın Pasta Evinin lezzetlerini tattık. Tarçın Pasta Evi bize hazırladığı her şeyin tarifini de verdi, denemek için sabırsızlanıyorum.

Tarçın Pasta Evinin süper melek pastası:

Bu güzel günde Carte Dor sürprizi ile karşılaştık. Hem dondurma hem de çok şık bir yemek kitabı hediyesi ile şımardık:)









Tavsiye Evi buluşmaları hafta sonları da olsun lütfen :))





bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top