28 Kasım 2013 Perşembe

0

Zayıflatan Baharatlar ve Kullanımı

 
 Bu aralar yediklerime dikkat etmeye çalışyorum, tatlı yememeye, ekmeğimin 1 dilimden fazla geçmemesine, daha fazla hareket etmeye, bitki çayları içmeye özen gösteriyorum. Çok acıkınca abur cubura saldırmak yerine bir bardak kaymaksız yoğurdun içine zayıflama da yardımcı olan baharatları ekleyip karıştırarak kendime güzel bir sos hazırlıyorum kaşık kaşık dibini buluyorum =))

Eğer sizde benim gibi durmadan acıkıyor ve ne yesem diye düşünüyorsanız baharatlı yoğurtla açlığınızı bastırabilir, atıştırmalık olarak listenize ekleyebilirsiniz.

Bu baharatlar kilo vermede yardımcı, tabi sadece bunları tüketmekle kilo verilmiyor. Kendinize uygun bir diyet listesi oluşturup, spor yapmak yada daha fazla hareket etmek gerekiyor. Zayıflamak için ister ilaç ister bitki çayı kullanalım eğer ki tek başına alınıyorsa hiçbir şeye fayda etmiyor. 

Siz de deneyin tadını seveceksiniz...


Karabiber
Sihirli biber de denebilir. Karabiberin vücuda 20 dakikalık yürüyüş etkisi yarattığı araştırmalarla belli olmuştur. Yağ yakımını hızlandırır.

Kırmızıbiber
Konu kilo kaybıysa, kırmızıbiber baharatların kraliçesidir. Metabolizmayı %25 hızlandırdığı araştırmalarla ispatlanmıştır.

Nane
Sindirim sisteminin işleyişini uyarır ve doğal açlık bastırıcı olarak görev yapar. İştahınızı azaltır ve tokluk hissi yaratır.

Kimyon
Sindirime yardımcı olur. Metabolik fonksiyonları iyileştirir. Bağışıklık sistemini güçlendirir ve kan akışını arttırır.

Zencefil
Sindirime yardımcı olan çok iyi bir idrar söktürücüdür. Şişkinliği azaltır ve kolesterol emilimini engeller. Termojenik özelliği sayesinde kilo kaybetmeyi kolaylaştırır. Vücut ısısını yükseltir.

Zerdeçal
Sindirime yardımcı olur, metabolik fonksiyonları iyileştirir ve vücutta yağ yakımını hızlandırır. Ayrıca antioksidan özelliklere sahiptir.

Tarçın
Kan dolaşımını arttırır ve fazla kilo ve obezite sağlığı üzerinde olumlu etkiye sahiptir. Karın yağlarıyla mücadele etmenizi kolaylaştırır. Kötü kolesterol seviyesini düşürür. İnsülin direncini düzenler.

Çörek otu
Kırk derde deva derler ve tadını sevdiğim için onu ekstradan içine ben ekledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top