24 Ocak 2014 Cuma

0

ALİ NAZİK KEBABI



Merhabalar hayırlı cumalar dostlar
Tam 15 gündür grip yakamı bırakmıyor .Tam gidecek gibi oluyor hopp tekrar baştan.1 hafta kadar işe
gidemedim.İsteseniz de gidemiyorsunuz çünkü sizi yatağa esir ediyor.Serum İğne falan hak getire..
Hiç böyle hasta olduğumu bilmem.Halimize şükür .Allah dermansız dert vermesin.
O sebeptendir ki yeni yemekler paylaşamadım sizlerle..
Daha önce yapıp fotoğrafladığım Ali Nazik Kebabım fotograf makinesinde gözüme takıldı.
Aaa dedim ben nasıl unuttum bu lezzetli yemeğimi blogumda yer vermeyi. :)))
Geç olsun güç olmasın değil mi ?

İşte Tarif


MALZEMELER
5 adet közlenmiş patlıcan
350-400 gr kıyma
1 adet kuru soğan
1 adet yeşil biber
1 adet domates
1 yemek kaşığı domates salçası
4 diş sarımsak
500 gr süzme yoğurt
Sıvı yağ
Tuz,karabiber ,kırmızı toz biber
Maydanoz

YAPILIŞI

Soğanı yemeklik doğrayıp yağda pembeleştirin..kıymayı ekleyip kavurun.Yeşil biberi ince ince doğrayın.İlave edin.Domatesin kabuğunu soyup küp küp doğrayın.Ekleyin.Domatesler ezilip suyunu saldığında Salça tuz,ve baharatları ekleyin.5 dakika daha kavurup ocaktan alın.

Patlıcanları közleyin ve ince ince kıyın.Sarımsakları ezip süzme yoğurtla karıştırın.Patlıcanları teflon tavada ısıtın.Sarımsaklı süzme yoğurtla patlıcanı karıştırıp tuz ekleyin.

Servis yaparken süzme yoğurtlu patlıcanı servis tabağına alın.Üzerine kıymanızı ekleyin..Kıyılmış maydanozu
serpip servis yapın.

AFİYET OLSUN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top