26 Ocak 2014 Pazar

0

Insparkus ile Geleceği Tasarlamak!

Herkese merhaba. Sizi bu sefer çok farklı bir deneyimle karşılıyorum. Açıkçası bu deneyimle kendimde olan ve farkında olmadığım bir çok yönümü keşfettim ve keşfetmeye de devam ediyorum. Bumerang'a tanışma fırsatı sağladığı için ayrıca teşekkürler.


Daha fazla meraklandırmayayım. Tanıştığım bir web sitesi aslında ama bu şu ana kadar gördüklerinizden ve duyduklarınızdan çok farklı. Bir yaşam koçluğu aslında. Insparkus. Kariyerinizle ilgili alacağınız kararlarda size hem yol gösteren hem de planlaman için yardımda bulunan online bir hizmet. Ben şu ana kadar iki paketini kullandım birinden de koçun bana yapmış olduğu değerlendirmeyi aldım. Vakitsizlikten ne yazık ki peş peşe yapamadığımdan ilk aşama ile ilgili deneyimlerimi sizlere sunmak istiyorum. 




Kariyerimde geleceğim için aldığım bazı kararlarda hala nasıl yol izleyeceğim konusunda kararsızlığım ve biraz da cesaretsizliğim devam ediyor. İlk aşamada kendimi tanıma kısmında hazırladıkları sorularla aslında ben kararlarımı vermişim ve doğru zamanı bekliyormuşum. Insparkus sayesinde bunu gördüm.  Aslında kafamda bir plan varmış ve biraz tembellik ediyormuşum. Aslında hayatımı nasıl sürdürmek istediğime karar vermişim ama yola çıkmaya cesaretim yokmuş. İlk aşamada kendimi bana tanıtan ekip sayesinde önümü biraz daha görmeye başladım desem yalan olmaz. Yaptığımız ses egzersizleriyle negatif yanları pozitife döndürmemi ve istediğim hayatı görmemi sağladı ve bunun için de izleyeceğim yolda doğru adımlar atarken bir yandan da neler yapabileceğimi bana sundu.


Kafasında hala soru işaretleri olan ve kariyerimde ne yapacağım diyenler varsa, hiç durmasın bu programı uygulasın. Ben ki her zaman yaşam koçuna karşı olan bir insan, bu deneyim sayesinde aslında ne kadar da beni ben gibi gören ve kendimi uzaktan görmemi sağlayan insanlara ihtiyacım varmış bunu gösterdi bana.

Şimdi yaptığım ikici aşamanın değerlendirmesini beklerken bir yandan da üçüncü aşamayı yapıyorum ve hayatıma kaldığım yerden daha bilinçli ve daha kararlı bir şekilde devam ediyorum. Teşekkürler Insparkus….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top