29 Ocak 2014 Çarşamba

0

KÖPEK KURABİYE



Bu şirin mi şirin köpüşlere yabancı bir blogta rastladım.. bayıldım kızım Naz'da bayılır diye hemen yapmaya giriştim. Ben kendi tarifimi uyguladım.
Daha önce Baykuş Kurabiye'de kullandığım tarif.

Yapımı oldukça basit olan bu kurabiyeleri yaparken müthiş eğleneceksiniz.Ayrıca çocuklarınızın doğum gününde minikler tarafından çok ilgi toplayacak.

Kulakları için Nestle Chocapic 'e ,gözleri için kakaolu granül pasta süsüne ,burnu içinse Damla çikolatasına ihtiyacınız var.

Sizde isterseniz kendinize ait bir kurabiye tarifini kullanabilirsiniz.Sadece yayılmayan ve çatlamayan bir tarif olması yeterli. :)

Tarifime geçelim..

Sevgiyle kalın..

MALZEMELER

250 gr margarin (oda sıcaklığında )
1 su bardağı pudra şekeri
1 adet yumurta
1 kahve fincanı mısır nişastası
1 kahve fincanı yoğurt
1 paket vanilya
3,5-4 su bardağı un


Yüzü ve kulakları için:

Damla Çikolata
Kakaolu granül pasta süsü
Nestle Chocapic



YAPILIŞI

Margarini ,yumurtayı ,pudra şekerini krema kıvamına gelinceye dek mikserle çırpın. Nişastayı ,vanilyayı yoğurdu ekleyin.Hafifçe karıştırın. Öncelikle 3 su bardağı elenmiş un ilave edip yoğurun.Kulak memesine gelmesi için yarım bardak una daha ihtiyacınız olabilir.
Buzdolabında yarım saat bekletin.
Buzdolabından çıkardığınız hamuru hafifçe yoğurun yumuşatın.Elinizle ceviz büyüklüğünde parçalar alarak yuvarlayın.Gözlerini ve burnunu yerleştirin.Kulaklarını da takıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin.
Önceden ısıtılmış 170 derecede ısıtın.Kurabiyeleri 15 dakika kadar pişirin.Tel ızgara üzerinde soğutun.

AFİYET OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top