26 Ocak 2014 Pazar

0

Nike'a Riccardo Tisci Dokunuşu!

Givenchy’nin Kreatif Direktörü Riccardo Tisci’nin Nike ile işbirliği yapacağı haberleri Ocak ayının başında basına duyurulmuştu. Herkes gibi ben de bir Nike sever olarak ortaya çıkacak modelleri merakla bekliyordum. Ve sonunda açıklama geldi ve ilk model tanıtıldı.


Air Force 1'i temel alarak 4 farklı basketbol ayakkabısı tasarlanan modellerin ilki bilekli ve bileksiz beyaz deri olarak karşımıza çıkıyor. Ayrıca bilekte biten model ile daha cesur moda severlerin ilgisini çekecek olan bir model daha ilk etapta karşımıza çıkıyor. 


Tisci, tasarladığı model için ‘Kesinlikle orijinal ama aynı zamanda da oldukça uluslararası! Çok fazla seyahat ediyorum ve ayaklarında Air Force 1 olan birçok insan görüyorum. Onların hepsinin farklı bir yorumu var. Ben de buradan yola çıkarak Air Force 1’ı bu kadar özel yapan ne diye düşündüm. Bu özelliği alıp kendi yorumuma katmak istedim! Benim için Air Force 1’ın cinsiyeti yok. Sadece bir şehri ifade etmiyor. Bir tek stile de ait değil. Çoğunluk  karar veriyor. Bu da son derece demokratik!’ diyor. 

Nike’ın R.T. Air Force 1 koleksiyonun 2014 baharında iki farklı lansmanı yapılacak. Her modelin bileksiz, bilekli ve diz boyu versiyonları, Nikelab.com’un yanı sıra seçkin butiklerde satışa sunulacak Tanıtımı yapılan beyaz versiyonu 1 Mart’tan itibaren, siyah versiyonu ise 1 Nisan’dan itibaren satışta olacak!

Kaynak: ELLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top