24 Şubat 2014 Pazartesi

0

Oriflame Fairy City Lights "black shimmer" göz kalemi

Oriflame markasının ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben birçok ürününü severek kullanıyorum. Black shimmer göz kalemi de limited edition bir üründü. Keşke bir tane de yedek alsaydım diyorum çünkü gerçekten hoşuma gitti. Işıltılı bir siyah olmasına rağmen bazı markalarda olduğu gibi içinde kocaman simler yok, sürüldüğünde tamamı ışıl ışıl duruyor. Kalıcılığı da oldukça iyi, sabah 7:30 gibi makyaj yapıyorum akşam 19:00'a kadar gözümde bozulmadan kaldığını gördüm. Işıltılı görünümünden dolayı ben daha çok alt kirpik diplerine uygulamayı tercih ediyorum. Peki bu kalemin hiç mi kötü özelliği yok, tabi ki var yapısı çok yumuşak ve asansörlü olduğu için çok çabuk bitiyor. Aslında genelde de bana asansörlü kalemler normal kalemlere kıyasla daha çabuk bitiyor gibi geliyor nedense, belki de psikolojiktir :)


Bu kalemi yeni Oriflame kataloğunda bulabilirseniz mutlaka alın derim. Zaten fiyatı da çok uygundu, 7-8 tl gibiydi sanırım. 











Sevgiler ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top