24 Şubat 2014 Pazartesi

0

Sally Hansen Miracle Cure

Benim gibi her gün oje değiştirenlerin mutlaka tırnaklarına ekstra bakım yapması gerekiyor! Bu arada sürekli karşılaştığım bir soruyu buradan da cevaplamış olayım, "neden bu kadar sık oje değiştiriyorsun?" sorusunun cevabı çünkü hoşuma gidiyor :) Yeni ojeler denemeyi seviyorum, bu konuyla ilgili tabularım da yok, her rengi deneyebilirim! Hem hayatımda değiştirmek istediğim şeyleri değiştiremiyorsam bari ojelerimi değiştireyim :)

Neyse bu kadar sık oje değiştirmenin zararlarını da görüyorum tabi!  Bir tırnağımın üzerinde, hep aynı bölgede soyulma olmaya başladı, çok sık olmasa da kırılmalar da oluyor. Keşke arada tırnaklarıma oje sürmeyerek dinlendirebilsem. Baktım ki oje sürmekten vazgeçemiyorum, ben de farklı bir çözüm buldum. Sally Hansen'ın Miracle cure tırnak soyulmalarını engelleyici ürününü normalde 3 günlük bir kür halinde uygulamak gerekiyor. Yani her gün üzerine bir kat uygulayarak 3. günün sonunda tamamen temizlemek gerekiyor. Benim 3 günlük kürü uygulamak için zamanım olmadı ama oje sürmeden önce baz olarak uyguluyorum. İnanır mısınız sadece 2 haftadır bu şekilde kullanmama rağmen soyulma ciddi şekilde azaldı. Miracle Cure'dan çok memnun kaldım! Bu ürünle ilgili okuduğum yorumlarda çok çabuk kıvamını kaybedip uhulaştığını okudum, böyle bir durumla karşılaşırsam yazarım ama ürün tırnaklarıma o kadar iyi geldi ki çok da umrumda değil açıkçası.

Fiyatı 30 tl civarındaydı, birçok yerde satılıyor kolayca bulabilirsiniz.









Sizin tırnaklarınızda soyulma ya da kırılma gibi problemler var mı? Ne gibi ürünler kullanıyorsunuz? Hadi paylaşın benimle ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top